בארץ יש לנו לא מעט צרות, אבל אנחנו יכולים לפחות לשמוח שאנחנו לא צריכים להתמודד עם תנינים ששורצים בכל מקום, כפי שקורה לא מעט בפלורידה. במדינה החמימה הזוחל האימתני כבר הפך לחלק מהנוף, ולוכדי חיות בר נקראים לעיתים קרובות למקומות ציבוריים כדי לתפוס תנין תועה ולהשיבו לטבע. אבל בעוד ברוב המקרים הלכידה מתנהלת בצורה יחסית חלקה, לפעמים התנין לא ממש מעוניין לעזוב ועושה הכל כדי שיוכל להישאר.


כאשר לוכדים נקראו לתפוס תנין שהטיל אימה על שכונה בעיר אוקואי, הם לא ציפו שהזוחל הענקי ישיב מלחמה. בתיעוד של אחד הדיירים בשכונה, הם נראים מעמיסים את התנין לחלקו האחורי של טנדר כשהוא קשור, כשלפתע הוא נוגח באפו באחד מהם ומפיל אותו ארצה. התנין הזועם לא מסתפק בזה ולאחר מכן נראה מעיף סטירה עם זנבו ללוכדת אחרת. למרבה המזל, לאחר עוד קצת מאבק הלוכדים הצליחו לתפוס אותו, ושחררו אותו במקור המים הקרוב ביותר שמצאו. נכון לעכשיו מצבם של הלוכדים לא ידוע, אך ההשערה היא שלא נפגעו באורח קשה.
 
דיירים בשכונה תיארו את התנין, שאורכו כ-2.5 מטרים, כ"גדול ושמן" וסיפרו שראו אותו מטייל הרבה מאוד זמן בשכונה ועובר מבית לבית. "הוא חצה את הרחוב מחוץ לבית שלנו", סיפר אחד מהם, ואחר אמר שהתנין "הלך 20 צעדים ואז הוא פשוט התיישב ושוב הלך ושוב התיישב. זה היה ממש מוזר". בגלל שאין באזור מקור מים גדול, רבים תהו מה היצור המגודל עושה דווקא כאן. אחד מהם הסביר ש" "אין לנו בשכונה מקורות מים, אז הופתענו לראות אותו. הוא כנראה הגיע מרחוק".