למרות שהיא לא נחשבת לדיאטטית כל כך, סביר להניח שלא תמצאו אדם שיגיד לא לפסטה, בכל צורה באשר היא. יחד עם זאת, פסטה זה משהו שרוצים לקבל על הצלחת, וקשה להאשים אדם שיתעצבן אם יחטוף קערה של המאכל על הראש. זה נשמע הזוי אבל זה קרה לאישה אחת מקונטיקט, והשבוע היא גם קיבלה על כך פיצויים נדיבים למדי.



על פי ה-The Connecticut Law Tribune, האישה, קונטנס קולמי, ישבה במסעדה ונהנתה מהאוכל שלה כשלפתע חטפה על הראש קערת פסטה לוהטת וחריפה. היא סיפרה בבית המשפט שהרוטב החריף נכנס לעיניה וגרם לה לצריבה, וכתוצאה מכך נפלה ונחבלה בראשה. היא תבעה את זורק הפסטה, ג'יימס סוויני, ודרשה ממנו פיצויים תוך שהיא מאשימה אותו ברשלנות ותקיפה.


via GIPHY


למרות שבדרך כלל מדובר בדברים שקשה להוכיח, למזלה של האישה היו במקום מצלמות אבטחה שתיעדו כל האירוע, ולדבריה, מעבר למה שניתן לראות בסרטון, היא סבלה  מזעזוע מוח, ראייה מטושטשת וכאבי גב קשים לאחר המקרה.


להגנתו, סוויני הסביר שהיה שיכור והיא לא הייתה היעד המכוון לפסטה, ושהתכוון לפגוע בגבר איתו התווכח במסעדה אותה עת. בית המשפט הכיר בכך שהתקיפה לא הייתה מכוונת, אך פסק לטובת קולמי והורה על סוויני לשלם לה פיצויים של כ-100 אלף דולר.