אומרים שזוגות שמתחתנים צריכים לספר אחד לשני הכל, או לכל הפחות מידע קריטי שעלול להשפיע על עתיד הקשר. אך בפועל זה לא תמיד קורה, וכשבסוף האמת מתגלה היא מחריבה לחלוטין את מערכת היחסים. כך קרה לאחרונה בהודו, כאשר בעל סיפר לאשתו רק אחרי החתונה שהוא טרנסג'נדר, ונעצר על הונאה.



יכול מאוד להיות שאם הייתה יודעת זאת בהתחלה, הנשואה הטרייה הייתה מקבלת את הזהות של בעלה, אבל כעת הוא לעולם לא יוכל לברר זאת. במקום זאת, הבעל, סרי ראם, 25, חשף בפני אשתו שהיה בעבר אישה רק בליל הכלולות שלהם, וזו לא הגיבה טוב לגילוי והתעלפה. באופן לא מפתיע, האישה הייתה בהלם מוחלט על שלא ידעה על זהות בן זוגה מזה שבע שנים, וחשה נבגדת שלא סיפר לה זאת קודם. היא הלכה מיד להוריה וסיפרה להם מה אירע, ואלו פנו מיד למשטרה. למרות שאין כל פשע בכך שבחר לשנות את מינו, ראם נעצר על הונאה כיוון שלא חשף את המידע המהותי לפני החתונה.



על פי חדשות Malaysia Nanban, הוריה של האישה התנגדו תחילה לקשר ביניהם, אך לבסוף הם נכנעו והרשו לבתם להינשא לראם. גם כשהוריו סרבו להגיע לטקס הם לא חשדו בדבר והסכימו שהחתונה תערך כסדרה. נכון לעכשיו, לא ידוע מה יהיה עונשו של ראם והמקרה נמצא בחקירה.

אומנם, החתונה הזאת נגמרה בצורה לא חיובית, אך למרבה המזל זה לא תמיד המקרה. למעשה, לפני כחודש נערכה במדינה החתונה הטרנסג'נדרית הראשונה, בין אישן בן ה-33 שהיה בעברו אישה, וסירייה שהייתה גבר בעברה ועברה ניתוח כדי להפוך לאישה.