בכל הקשור לקולנוע, לכל אחד יש את ההעדפות וההרגלים שלו, ואוי למי שינסה לעשות משהו שחורג מזה. אישה אחת מוויסקונסין, ארה"ב, למדה זאת לאחרונה בדרך הקשה, לאחר שהעזה לעשות משהו ממש מחריד לפופקורן המשותף שלה ושל בעלה בקולנוע. כתוצאה מכך הבעל איים שיתגרש ממנה וטען שאינה נאמנה לו.


על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, כשהשניים הגיעו לקולנוע והאישה קנתה פופקורן, הבעל דרש בתוקף שלא תשים עליו מלח. מאחר והיא זו ששילמה על החטיף היא החליטה להתעלם מבקשתו והמליחה את הפופקורן. בשלב זה, הבעל, שהבין מה עשתה רתח מזעם והודיע לה בו במקום שהנישואים שלהם נגמרו, והאשים אותה בכך שאינה נאמנה לו וכן שהיא עושה דברים מאחורי גבו.
 
כשסירב להיכנס לקולנוע למרות שכבר קנו כרטיסים, האישה החליטה שתראה את הסרט בלעדיו, ולקחה את המפתחות לאוטו. כשהסרט נגמר, היא ביקשה מבעל שחיכה כל העת בחוץ להיכנס לרכב, ואמרה שאסור לו לנהוג כי הוא נוסע בצורה מסוכנת כשהוא כועס. הבעל העקשן לא הסכים לנסוע יחד איתה, על כן היא התקשרה למשטרה והסבירה להם שהיא לא חשה מאוימת, אלא פשוט דואגת שלא יהיה לו איך לחזור הביתה אם לא ייסע איתה.

למזלה של האישה, במשטרה לא צחקו לה בפרצוף וענו לה ברצינות תהומית שאין משהו שהם יכולים לעשות אם היא לא חשה שהיא סכנה. באשר לבעל, הם הסבירו לה שהוא אדם בוגר ויכול להחליט בשביל עצמו. אם הוא לא רוצה לעזוב איתה, לדבריהם, הוא יאלץ למצוא דרך אחרת לחזור הביתה. באשר לגירושים, בשלב זה לא ברור האם הבעל אכן יממש את איומיו.

via GIPHY