במשך ארבע שנים אוהדי כדורגל ברחבי העולם חיכו בציפייה למונדיאל, ותכננו בדיוק מופתי היכן יראו את המשחקים, מה ילבשו, מה יאכלו ועם מי יצפו. זה בדיוק מה שעשו חמישה חברים ממקסיקו, שהחליטו לצאת למסע באירופה באוטובוס ולסיים במוסקבה בזמן לפתיחת המונדיאל. גם כאשר אחד החברים הבריז ברגע האחרון הם לא התכוונו לוותר לא על הטיול ולא עליו, ועשו זאת בדרך מקורית.



הכל החל ב-2014, כשהחברים תכננו את הטיול והחלו לחסוך עבורו, ואפילו עיצבו לשם כך אוטובוס בצבעי הדגל של מדינתם. במשך כל הזמן שעבר הכל התנהל בצורה חלקה, עד שאחד מהם, חווייר, הודיע להם ברגע האחרון שאשתו לא מרשה לו לנסוע. הוא אפילו הכין עבור זה סרטון בו הוא מביע את צערו על ההברזה הפתאומית, אותו העלה לפייסבוק. 


למרות שהודעתו של חווייר העציבה אותם, הם החליטו שאם הוא לא יכול להגיע לשם בעצמו הוא יגיע כבובת קרטון - בדרך זו, הוא גם יוכל להרגיש קצת כאילו הוא נמצא שם, וגם יהיה לו תיעוד משעשע מזה. כדי להפוך את המצב למצחיק עוד יותר, הם דאגו שלבובה שלו תהיה חולצה עליה כתוב: "אשתי לא הסכימה שאבוא". את חוויותיו של חווייר הבובה הם דאגו לתעד ולהעלות את התמונות לדף פייסבוק, שם ניתן לראות ללא ספק שהוא נהנה מכל רגע - הוא מבלה בפאב, הולך למשחקים, מתקלח, ישן וגם מצטלם עם לא מעט נשים.

האם זה תחליף לחוויה האמיתית? סביר להניח שלא והתמונות בטח גורמות לחווייר לאכול את הלב על שאינו שם. כמו כן, חברים אמיתיים היו דואגים שיגיע לטיול ויהי מה. אבל העיקר הכוונה, לא?

חווייר נהנה עם אוהדים נוספים ב-Fifa Fan Fest
 


בפאב עם החבר'ה. היתרון - בובות קרטון לא סובלות מהאנג-אובר



גם לחווייר יש לא מעט אוהדות



אולי אשתו לא רצתה שיסע בגלל שהוא ממגנט אליו המוני נשים?



פופולרי יותר מהשחקנים על המגרש



עם החברים, ב-Fifa Fan Fest



אין פרטיות! חווייר מתקלח אחרי עוד יום ארוך ומהנה







ועכשיו לישון, יש עוד טיול ארוך לפנינו