אם חשבתם שתיירים ישראלים הם הגרועים ביותר, ודאי תשמחו לשמוע שיש גרועים מאיתנו. הוכחה לכך ניתן לראות בסרטון שעלה לאחרונה לרשת, בו תייר מדגים לכל מי שלא יודע למה אסור לעולם לנסות לגעת באריה. התייר, שמסיבה ברורה לא רצה להזדהות, החליט לשלוח יד וללטף אריה ענקי, במהלך סיור בג'יפ בסאפרי בדרום אפריקה. 


באופן לא מפתיע, האריה ממש לא ממש שמח על כך, והגיב בהתאם. כפי שניתן לראות מהסרטון, שזכה לכותרת "התייר הכי טיפש בעולם", האריה מיד מפנה אליו מבט של 'מה לעזאזל אתה חושב שאתה עושה', שואג ומזנק אל עבר החלון. התייר קופץ בבהלה לאחור, וסוף כל סוף מבין שהוא צריך להיזהר וסוגר את החלון.

אומנם האירוע נגמר ללא נפגעים, אך עובדים במקום שלחו מיד אזהרה על כך שאסור לעולם לעשות מה שהתייר הזה עשה. "האריה היה יכול להוציא לו את היד מהמקום. יש לו הכוח לשלוף את התייר דרך החלון ולהרוג אותו במקום מול חבריו. זה היה דבר מטופש להפליא לעשותו", הסביר אחד העובדים במקום, נאאס סמית ל-Wildlife Sightings. "האריה גם היה יכול להיכנס לתוך הרכב דרך החלון הפתוח ולתקוף את מי שנמצא בפנים. היה להם מזל שהם יצאו מזה בשלום".
 
אבל התרחיש הגרוע ביותר לפי נאאס הוא, שאם האריה היה הורג את התייר, העובדים בספארי היו נאלצים להמית אותו. "האנשים האלו ראויים לכל מה שהם מקבלים", הוא סיכם.