גם אם לא יודו בזה, רוב הגברים פוחדים להתחיל עם נשים, ולכן הם שמחים על כך שכיום גם להן "מותר" לעשות את הצעד הראשון. אבל בעוד רוב החששות הן מדחייה, סביר להניח שאף אחד לא חשב על זה שלהתחיל עם אישה גם עלול להיות מסוכן. לא מאמינים? תשאלו את קורי רייס בן ה-24, מניו יורק שביקש טלפון מאישה ברחוב, ובימים אלו הוא נמצאה בתרדמת ונאבק על חייו.

על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, רייס בדיוק סיים לפלרטט עם אישה שפגש ברחוב, וכנראה לא הסתכל לצדדים כשחצה את הכביש ונפגע מידי מכונית. הוא פונה לבית החולים במצב קשה אך יציב, והוכנס לתרדמת מלאכותית כדי לתת למוח שלו להחלים. הרופאים אומנם צופים שהוא יתעורר, אך חוששים שהוא לא יזכור מה קרה לו, ובכלל הוא צפוי לסבול מבעיות זיכרון. "הם אמרו שהוא יהיה בבית החולים לפחות חודש, וכשהוא יתעורר הוא עלול לא לזכור דבר", הסבירה אמו החורגת, שיילין באטלר ל"ניו-יורק פוסט"."יש לו תפרים בחלק האחורי של ראשו בצורה של וי".

רצה להכיר מישהי ושילם מחיר כבד. קורי רייס
רצה להכיר מישהי ושילם מחיר כבד. קורי רייס



האירוע המשונה התרחש בסוף השבוע בשכונת צ'לסי בניו יורק, באזור שידוע כמקום אליו צעירים מגיעים כדי למצוא פרטנרים, כנראה לא למטרות רציניות. עם זאת, אמו מתעקשת שרייס הוא בחור ביישן, ולא נוהג לדבר עם נשים: "זה לא שיש לו עשר בנות זוג. הופתעתי כששמעתי שהוא דיבר עם מישהי. היא בטח נראתה טוב". נכון לעכשיו, לא ידוע אם הוא הצליח לקבל את מספר הטלפון של האישה בה חשק.

למרבה הצער, הנהג שפגע ברייס קיבל עונש קל בלבד, למרות שנהג ללא רישיון בתוקף, וגרם נזק כבד לחיי אדם. לאחר המקרה, הנהג בן ה-29 לא נעצר, אלא רק קיבל דוח והואשם בנהיגה ללא רישיון בנסיבות מחמירות.