יש לא מעט מקרים בהם המציאות מתחקה אחר עולם הפנטזיה, אבל כנראה מה שקרה לאחרונה במדינת אוהיו שבארצות הברית מתעלה על כולם. על פי הדיווחים המקומיים, שני כבאים שכנראה צפו ביותר מדי סרטי פורנו, החליטו ליצור סרט משלהם ואפילו צילמו אותו בתחנת הכיבוי. הם הצליחו להסתיר זאת למשך זמן מה, אך שכחו פרט אחד "קטן" שגרם לסוד שלהם לצאת לאור.



מעבר לכך שהם כבאים ושחקני פורנו, השניים, דיין אלר וארתור דין, הם גם בני זוג ונמצאים במערכת יחסים ארוכה. הם עסקו בהשלמת הכנסה זו במשך זמן מה, עד שלצערם יום אחד עמית שלהם לעבודה זיהה אותם בסרט פורנו ודיווח עליהם להנהלה. בשלב זה לא ידוע האם אותו כבאי קיבל אות גבורה על שחשף את הפרט המביך הזה על עצמו.

כבאים צילמו סרט פורנו בתחנה והושעו. אילוסטרציה: אינגאימג
כבאים צילמו סרט פורנו בתחנה והושעו. אילוסטרציה: אינגאימג


אבל בהנהלה לא התעניינו בהרגלי הצפייה של העובדים שלהם, וגילו אפס סובלנות להתנהגות של אלר ודין. על פי דיווח של ה"ניו-יורק פוסט", חקירה נפתחה בנושא והשניים הושעו מיד מתפקידם. אומנם עתידם של שני שחקני הפורנו עדיין לא ידוע, אבל על פי הדיווחים קיימת סבירות גבוהה שהם לא ישובו לעמדותיהם. מאחר ותחנות הכיבוי הן רכוש עירוני, גם ראש העיר נאלץ להגיב לפרשה הזו שגרמה למבוכה רבה לכולם.

המנהל שלהם, צ'ארלס טאקר, אמר בהצהרה רשמית על המקרה: "זה מזעזע ומצער, בלשון המעטה. האישומים גרמו למבוכה ולקלון לא רצויים על התחנה ועל העיר. אני מכיר את המחלקה הזו וזה לא מי שאנחנו. כמנהל, אני לעולם לא אסכים או אסבול כל התנהגות המפרה את האמון שהציבור מציב בנו".

צפו בתיעוד המדהים: כבאי מבצע החייאה בכלב קטנטן, לאחר שחילץ אותו משריפה בחנות חיות בסין.