גם מי שלא אוהב לשתות, ודאי זכה לפחות פעם בחייו לגלות איך זה מרגיש לשתות יותר ממה שהוא יכול, וזו בהחלט לא תחושה נעימה. יוכלו להעיד על כך זוג קיפודים מגרמניה ששתו כמות גדולה מאוד של אלכוהול, ונזקקו בעקבות זאת לטיפול רפואי. גם העובדה שבעלי חיים לא אמורים לשתות כנראה תרמה למצבם העגום.



הקיפודים השובבים נמצאו מחוסרי הכרה במגרש משחקים בעיר ארפורט, כשלידם בקבוק שבור וריק של ליקר "אדבוקט" (משקה אלכוהולי מתוק הולנדי). על פי החשד, השניים שתו וחגגו כל הלילה ולא ידעו מתי הגיע הזמן להפסיק. שוטרים שהגיעו למקום כדי לסייע להם סיפרו שהקיפודים בקושי יכלו לזוז והיו שפוכים לחלוטין. "היה מאוד קשה לתקשר עם איתם, שכן הם זכרו מאוד במעורפל מה קרה, לא התמצאו בסביבתם ולא היו בטוחים מי הם", נכתב בהומור בדף הפייסבוק של המשטרה.


בשל מצבם של הקיפודים, השוטרים לקחו אותם לגן החיות שם צוות מסור העניק להם את הטיפול לו הם זקוקים, ובעיקר נתן להם לישון הרבה. על פי דיווחים בכלי התקשורת המקומיים, צפויה לקיפודים החלמה מהירה ולאחר שיתאוששו ישוחררו חזרה לטבע. המשטרה ניצלה את ההזדמנות להזכיר לאנשים לזרוק זבל רק בפחים, כדי למנוע מקרים כגון אלו: "זה לא רק מגן על הילדים, אלא גם על חברינו בעלי החיים".
צפו בסרטון החמוד: מה קורה כשגור קורגי פוגש לראשונה קיפוד?