אומרים שאנשים שמתחתנים כמעט ולא עושים סקס, ואם נולדים להם ילדים אז הם בכלל יכולים לשכוח מזה. אישה בת 27 טוענת שבעלה רעב למין יותר מאי פעם, למרות שהשניים נשואים זמן רב ואפילו יש להם שני ילדים. לא רק זאת, היא אפילו רואה בכך סיבה טובה להתגרש ממנו, ולדבריה תסכים להישאר רק אם ירגיע קצת במיטה.


האישה, שהזדהתה רק בשם קימונטו, סיפרה בבית המשפט לגירושים שבעלה הרפתקני מידי במיטה, וכאישה מאמינה הוא מבקש ממנה לעשות דברים שנוגדים את אמונתה. "אני לא יכולה להישאר איתו יותר. בעלי מכריח אותי לעשות דברים ממש מטורפים בסקס", אמרה לשופטים בכאב. "זה כל כך מעצבן, והוא אפילו רוצה לשמוע אותי צועקת בסקס למרות שאנחנו חולקים חדר עם הילדים. זה ממש כמו פורנו". לדבריה, בנוסף לדרישות ההזויות היא גם כמעט לא ישנה כי הבעל כל הזמן רוצה סקס, כל לילה, כל הלילה ולא מפריע לו שהיא עייפה.


התגרשה מבעלה בגלל יותר מידי סקס. אילוסטרציה: אינגאימג
התגרשה מבעלה בגלל יותר מידי סקס. אילוסטרציה: אינגאימג


על פי  אתר החדשות המקומי Hivisasa, בני הזוג מתמודדים עם הבעיה הזו כבר שנים, ועד כה לא הצליחו למצוא לה פתרון. "יש בין בני הזוג חילוקי דעות סביב סקס כבר די הרבה זמן", סיפר הכומר של הכפר. "המלצתי לה לדבר עם בעלה לפני שהיא עוזבת אותו אבל היא לא הקשיבה לי". האישה מצידה אמרה שלא תסכים להישאר ולו רגע אחד עם הבעל, אלא אם כן ישנה את התנהגותו במיטה.

עוד סיבה להתגרש? אישה גילתה על הרומן של בעלה, לאחר שנתקע באמצע הסקס עם המאהבת