ברוב המקרים, מי שנתפס בוהה בחזה של אישה עלול להיות מואשם בהטרדה מינית, אבל אם כלב עושה עושה זאת, בעיקר כשהוא עובד עם המשטרה, סביר להניח שמי שיסתבך בצרות הוא דווקא הצד השני. זה בדיוק מה שקרה לצעירה מוויילס, שנתפסה מבריחה סמים לכלא לאחר שכלב גישוש לא הפסיק להסתכל על פלג גופה העליון.



האירוע הביזרי התרחש כשהצעירה, קלואי ג'ונס, 20, ביקרה את בן זוגה בכלא סוונסי, והחליטה להביא לו "מתנה" אסורה. לצערה הרב של ג'ונס, במקום היו לא רק שומרים רבים אלא כלב גישוש גאון שהריח מיד שמשהו אינו כשורה ולא הפסיק להסתכל לה על החזה. השומרים שמו לזה שהכלב מתעניין בחזה שלה יותר מידי וגם ראו שהיא מאוד לחוצה, על כן ביקשו ממנה להראות להם מה היא מחביאה. בשלב זה ג'ונס הבינה שהכול אבוד, הכניסה יד לחזייה ושלפה משם כדורי "סובוטקס", שהוא סם שמשמש כתחליף להרואין. 

היא בטח לא ציפתה שכלב יסגיר אותה. קלואי ג'ונס, דרך פייסבוק
היא בטח לא ציפתה שכלב יסגיר אותה. קלואי ג'ונס, דרך פייסבוק


על פי דיווחים בכלי התקשורת הבריטיים, היא ניסתה לתרץ שהסמים הם עבורה, ושהיא פשוט שכחה להוציא אותם מהחזייה לפני הביקור. כמובן שאף אחד לא האמין לה שזה מקום לגיטימי לאחסן סמים, תרופות או כל דבר אחר. היא ניסתה בהמשך לשנות גרסה, וטענה שאחד האסירים לחץ עליה להבריח את הסם לכלא. כשהבינה שגם זה לא נשמע אמין, שינתה גרסה שוב.

בשימוע הראשון נגדה, עורך דינה של ג'ונס  טען שהיא ובן זוגה מנסים להיגמל מהרואין, ולכן ג'ונס ניסתה להבריח את הסם לכלא כדי לעזור לו עם תסמיני הגמילה. לדאבונה של ג'ונס, בית המשפט לא קיבל את הגרסה הזאת, בטענה שניתן בקלות למכור את הסם בסכום אדיר בכלא. אך למרות כל הבלגן, מבריחת הסמים הצעירה קיבלה עונש קל יחסית, ותשב בכלא לעבריינים צעירים רק ארבעה חודשים.

ניסתה לטעון שהסם שלה ושכחה אותה בחזייה. קלואי ג'ונס, דרך פייסבוק
ניסתה לטעון שהסם שלה ושכחה אותה בחזייה. קלואי ג'ונס, דרך פייסבוק