תיעוד מתאילנד שעלה לאחרונה לרשת עורר סקרנות רבה, וגרם לרבים לתהות מה באמת התרחש בו ואם הדברים הם כפי שהם נראים. בסרטון הדרמטי, נראים ארבעה גברים מצילים כלב מנחש פיתון ענקי, מה שהפתיע רבים כיוון שמדובר במדינה שעדיין אוכלת כלבים. גולשים שצפו בסרטון לא יכלו שלא לתהות האם זה מעשה הירואי ורצון להציל בעל חיים במצוקה? או פשוט ניסיון לגנוב לנחש את ארוחתו?



בתיעוד, שאורכו כמעט ארבע דקות, הכלב נראה מכשכש בזנבו מפחד ונמחץ בידי הנחש הענקי, בעוד הגברים מכים את הנחש כדי שישחרר אותו מאחיזתו. זמן קצר לאחר מכן, הכלב כבר לא זז והגברים חושבים שאולי איחרו את המועד. למרבה המזל הם לא ויתרו, ואחד מהם תפס לבסוף את הנחש בזנבו, גרר אותו על האדמה והכלב סוף כל סוף שוחרר לחופשי. אמנם אין הרבה מידע על הסרטון, אך מהמעט שידוע הכלב לא נפגע, לפחות לא באורח קשה.


מאז שהסרטון עלה לרשת הוא נצפה אלפי פעמים ועורר את עניין הגולשים, שתהו מה עלה בגורל הכלב. אחד כתב "כל הכבוד להם. אני מקווה שהם יעשו אותו דבר לאנשים שמנסים לאכול כלבים", ואחר אמר בציניות שהגברים "נלחמו כל כך הרבה בנחש כי הוא לקח להם את האוכל". למרבה הצער אין כרגע הרבה מידע בנידון, אך נוכל רק לקוות שהכלב לא שוחרר לצורכי מאכל אדם.