ברוב המקרים, הורים מנסים לחנך את ילדיהם להימנע מהתנהגות רעה כמו צריכת אלכוהול וסמים, שימוש באלימות או הליכה לזונות. אבל יש הורים שחושבים שלא רק שלא כדאי לאסור על ילדיהם לעשות דברים כאלו, אלא עדיף אפילו שהם יצטרפו אליהם. זה בדיוק מה שעשה אבא אחד מקניה, שהחליט לקרוע את העיר עם בנו וזה נגמר בצורה הכי גרועה שאפשר לדמיין.



על פי הדיווחים המקומיים, השניים הלכו יחד לפאב מקומי כמו היו צמד חברים, שתו והשתכרו בהנאה. הכל התנהל על מי מנוחות עד שהם הבחינו בנערת ליווי והחלו להתווכח ביניהם מי ייקח אותה הביתה. אם לא די בכך, הם הבינו במהרה ששניהם מכירים אותה ושיש להם כעת משהו במשותף יותר ממה שהיו רוצים. "הגבר והבן החלו לריב כי הם הבינו שהם שכבו עם אותה יצאנית", סיפר אחד מעדי הראיה. הריב במהרה התדרדר לידי קטטה אלימה, במהלכה האב שלף סכין ודקר את בנו. הוא הובהל לבית חולים בקרבת מקום, אבל מת מפצעיו זמן קצר לאחר מכן. 


לדברי המשטרה המקומית, הם החלו בחיפושים אחר האב והזונה, שהספיקו לברוח יחד ומתחבאים מפני הרשויות. "השניים היו שתיינים מוכרים באזור. כבר ראינו מה קורה כתוצאה מצריכת אלכוהול" הסביר מפקד המשטרה בנסון אונדרי. "אנו מחפשים אותם כדי שיעזרו לנו להתקדם בחקירה".
 
אם כבר אבות מעוררי השראה, צפו באבא המיליונר הזה שהזמין את הבנות שלו לתכנית טלוויזיה כדי שיבחרו לו כלה צעירה ולוהטת