מאחר ויש לו לא מעט מבקרים, נשיא ארה"ב ודאי ישמח לדעת שיש גבר אחד בעולם שמעריץ אותו יותר מכל תומכיו וסוגד לו כמו אל. אומנם משפחתו וחבריו של בוסה קרישנה, חוואי בן 31  מטלנגנה, מהודו, חושבים שהוא צריך פסיכולוג, אך הוא טוען שיש היגיון מאחורי ההערצה הרבה שלו. הוא עורר סערה לאחר שחשף לאחרונה שהוא מתפלל אל תמונתו של נשיא ארה"ב כל יום, ואפילו מתכנן יום אחד לבנות לו מקדש.

לפי דיווח של ה"הינדוסטאן טיים", קרישנה החל לסגוד לנשיא דווקא בעקבות רצח מהנדס תוכנה ממדינתו בידי חייל אמריקאי, מה שככל הנראה היה פשע שנאה. "כאב לי מאוד על מה שקרה. חשבתי שהדרך היחידה שהנשיא ואנשיו יבינו את הגדולה של ההודים היא להראות להם אהבה וחיבה", הסביר. "לכן התחלתי לסגוד לטראמפ, בתקווה שתפילותיי יגיעו אליו יום אחד. אני מאמין שההודים יכולים לכבוש כל אחד באמצעות כוחותיהם הרוחניים. כשאי אפשר לנצח מישהו באופן ישיר, אפשר לכבוש אותו באמצעות אהבה וסגידה וזה מה שאני עושה".

הסגידה המופרזת הזו באה לידי ביטוי בכך שקרישנה הקים לנשיא מזבח, בו הוא מניח עבורו מתנות מידי יום וכן לוקח איתו את תמונתו לכל מקום כדי שיוכל להתפלל אליה. מעבר לכך הוא גם הקים לכבודו דף פייסבוק, אליו הוא מקפיד להעלות בקביעות תמונות וסרטונים שלו סוגד לטראמפ. 

רוצה שטראמפ יחשוב דברים טובים על ההודים. קרישנה בפעולה
רוצה שטראמפ יחשוב דברים טובים על ההודים. קרישנה בפעולה


אבל לא נראה שמישהו מלבדו חושב שזה רעיון טוב, ואפילו האנשים הקרובים אליו ביותר הטילו ספק בשפיותו. הוא סיפר שלהוריו כבר כל כך נמאס לראות אותו מסתובב כל הזמן עם התמונה של טראמפ, עד שיום אחד החליטו לעזוב את הבית ועברו להתגורר עם קרובי משפחה. גם שכניו לא שמחים על מה שהוא עושה, וסיפרו שהם רואים את קרינה כל הזמן מסתובב עם התמונה וצועק: "טראמפ הוא האלוהים שלי, הוא בלב שלי. אני אוהב אותו מאוד ולכן אני סוגד לו".

עם זאת, קרישנה טוען שכל הביקורת הזו רק חיזקה את אמונתו והפכה אותו נחוש יותר מאי פעם. "אמרתי להם 'אני לא צריך פסיכולוג אבל אולי כדאי לכם ללכת לטיפול, כי טראמפ הוא האלוהים שלי ולא מפריע לי מה אומרים אחרים", אמר לחדשות 9NEWS. "התכנית הבאה שלי היא לבנות לו מקדש תוך שלושה עד שישה חודשים".
 
למקורביו נמאס לראותו מסתובב עם תמונת הנשיא. בתמונה: עוד יום שגרתי עובר קרישנה
למקורביו נמאס לראותו מסתובב עם תמונת הנשיא. בתמונה: עוד יום שגרתי עובר קרישנה

 
למרות הערצתו הרבה לנשיא האמריקאי, קרישנה מודה שהוא לא יודע הרבה על משנתו הפוליטית. אבל הוא ראה אותו פעם נאבק ב-WWE וממש התלהב. "אני יודע רק שהוא המנהיג הכי חזק והכי בלתי מנוצח בעולם. מה שאהבתי אצלו הוא את הגישה הנועזת שלו", הסביר.

בדף הפייסבוק שהקים עבורו, קרישנה טוען שטראמפ אפילו שלח לו יום אחד הודעה פרטית לעמוד בה נכתב: "קריש הוא חבר טוב שלי, מתוך המוני הודים, הוא האהוב עלי ביותר. הוא מסוגל להעביר אנרגיות רבות דרך סגידה לתמונות שלי. נתראה בקרוב קריש!". הוא הסביר שזה מראה שהתפילות שלו עובדות, ובטוח שאם הנשיא יגיע יום אחד להודו הוא בוא לבקר אותו. אך כפי שוודאי כבר ניחשתם, סבירות גבוהה שאת ההודעה הזו הוא זייף והכין בעצמו. 

הנשיא אוהב אותו! ההודעה שקרישנה טוען שנשלחה אליו מדונלד טראמפ
הנשיא אוהב אותו! ההודעה שקרישנה טוען שנשלחה אליו מדונלד טראמפ


צפו בקרישנה מראה את אהבתו הרבה לדונלד טראמפ