אם אתם חושבים שעולם הדייטים קשה, אתם לא יודעים עד כמה: לאחרונה גבר אחד מסין הפך לסנסציה בינלאומית לאחר שחשף כי הוא נדחה כ-80,000 פעמים במשך 8 שנים בהם חיפש לו כלה. 

ניו איסן בן ה-31 סיפר לכלי התקשורת המקומיים כי הוא ניסה כבר הכל - שלח לנשים הודעות בפייסבוק וכן התחיל איתן ברחוב, אך לא משנה מה הוא עושה, הן תמיד אומרות לו "לא". ניסו עלה לראשונה לכותרות בסין בשנת 2013, זאת לאחר שתמונות שלו משוטט ברחובות בייג'ינג עם שלט, בו כתוב שהוא מחפש כלה, הפכו לוויראליות ברשתות החברתיות.

ניסו הסביר בזמנו כי הרצון למצוא הכלה החל לאחר שאביו מת מסרטן, אז הרגיש פתאום דחף להתמסד ולהקים משפחה. מאז בעצם התחיל כל השיגעון הזה. רבים במדינתו מגדירים אותו כחולה הכרויות, וטוענים כי הכישלון שלו נובע מכך שהוא אגרסיבי מידי בגישה שלו כלפי נשים, וכן בגלל שקל לראות שהוא ממש נואש, ואין דבר פחות סקסי מזה.
ניסן איסן. צילום: רשתות חברתיות


בימים אלו ניסו עדיין ממשיך באותה הנחישות כאז בחיפוש אחר מי שתסכים להינשא לו, אך היום הוא השתדרג, והוא מחפש אותן באתרי הכרויות. זה כמובן לא עוזר והוא עדיין נדחה שוב ושוב. לדעתו הסיבה לדחיות היא שהוא "נמוך ומכוער", ונשים רוצות גבר גבוה ונאה. הוא אף טוען כי הקושי שלו למצוא מישהי נובע מכך שנשים רוצות מישהו שיגיד להן דברים שנעים להן לשמוע, אך הוא מסרב לשקר. כמו כן, גם העובדה שאין לו כסף לא עוזרת לו, כיוון הא משוכנע שאישה תרצה רק גבר עם חשבון בנק אדיר.

לדבריו של ניסו, מאז שעלה שוב לכותרות המון נשים פנו אליו והציעו לו חברות בפייסבוק, אבל למרות המגמה החיובית הוא לא אופטימי. דבר כזה קרה לו גם ב-2013 ולא יצא מזה כלום.