נערה בת 15 מתאילנד שהרגישה מוזנחת החליטה לנקום במשפחתה בדרך הכי מזעזעת שניתן להעלות על הדעת - על ידי הרעלת מי השתייה שלהם. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, העוינות הייתה בעיקר בינה לבין האם, כיוון שאילצה אותה לגור עם סבא שלה בעוד אחותה בת הארבע הורשתה לגור איתה. כתוצאה מהיחס הזה הבת חשה כעס כלפי האם והמשפחה בכלל, מה שהחמיר עוד יותר כשהאם סרבה שיהיה לה בן זוג.



עבורה זה היה הקש האחרון, וכשהמשפחה באה לבקר את הסבא ואותה היא הכניסה חומר הדברה למי השתייה שלהם. אותה עת הם אכלו אוכל חריף, מה שהבטיח שהם ישתו הרבה מאוד מים. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, כתוצאה מההרעלה אחותה בת ה-4 מתה, ככל הנראה כי שתתה יותר מכל השאר. כמו כן, אימה יחד עם אחותה בת ה-3 ובת דודתה בת ה-7 הובהלו לבית החולים ועדיין מאושפזות, אך מצבן הוגדר טוב.


האחות מתה, כנראה כי שתתה הכי הרבה. צילום: בני משפחה מתאבלים על מות הילדה
האחות מתה, כנראה כי שתתה הכי הרבה. צילום: בני משפחה מתאבלים על מות הילדה







לאחר שעלה החשד שהנערה עומדת מאחוריה ההרעלה היא נלקחה לחקירה, ואחרי שלוש שעות נשברה והודתה במעשיה. היא סיפרה לחוקרים שכעסה על אימא שלה כי לא הסכימה שהיה לה חבר. כמו כן, היא גם לא הסכימה לה לגור איתה והכריחה אותה לגור עם סבא שלה, שגם הוא הזניח אותה מאז הייתה קטנה. עבורה, הסבירה, זה סימן לכך שאימא שלה לא אוהבת אותה. נכון לעכשיו, הנערה נמצאת במעצר והחקירה בעיצומה.