בדרך כלל אנשים שמתחתנים חוששים מהתערבות יתר של המשפחה של בני הזוג, ושוכחים שלפעמים המשפחה שלהם עלולה להיות הרבה יותר גרועה. גבר מכפר קטן בקניה למד זאת לאחרונה על בשרו כשתפס את אבא ואימא שלו מציצים לו כשקיים יחסי מין עם אשתו. האבא אומנם טען שיש סיבה הגיונית מאוד למעשיו, אבל זה לא ממש שכנע את הבן.

בסך הכל אפשר להבין את ג'פרי מאצ'קי, שבסך הכל רצה ליהנות מרגעים אינטימיים עם אשתו בלי הפרעה ובטח בלי עדים. אבל בשבועות האחרונים הוא שם לב שיש רעשים מוזרים מחוץ לחלון חדר השינה שלו בכל פעם שהוא שכב עם אשתו, והוא גם היה די משוכנע שמציצים להם. הוא החליט לבדוק מה זה, שם מלכודת בחוץ וחיכה לראות מה קורה.

לילה אחד, בעודו עושה סקס פרוע עם אשתו שמע צעקות מבחוץ וניגש למקום בו שם את המלכודת. הוא אומנם ציפה לראות שם משהו או מישהו, אבל אף אחד לא הכין אותו לבאות - מי שהציצו לו כל הזמן הזה הם אבא ואמא שלו. ג'פרי החל להתעמת עם אביו והשניים החלו לריב ולהתקוטט, ובהמשך סיפר שלא האמין שאביו התנהג בדרך כזאת, ואפילו ביקש מאמו לעזור.  

לצערו הרב של ג'פרי, השכנים גילו במהרה מה שקרה וזה הפך לשיחת היום ולמקור בידור מעולה. רבים גם מיהרו להביע את דעתם, וטענו שהאשם זה הוא, כי הוא ממשיך לגור עם ההורים למרות שהוא נשוי ועובד כמורה בבית ספר יסודי. באשר לאב, אלדנוס, הוא סיפר לכלי התקשורת שהחליט להציץ לבן שלו ואשתו כדי לוודא שהם עושים סקס. "אשתו לא נכנסה להריון והם נשואים כבר שנתיים. דאגתי והחלטתי לבדוק את הנושא", הסביר. "אני שמח שראיתי אותם עושים סקס, ואני רגוע עכשיו שיהיו לי נכדים"


via GIPHY