אין כמעט אדם בעולם שלא היה שמח אם היה לו ג'קוזי בחצר האחורית (או בכלל חצר). אחרי הכל, מה יכול להיות מושלם יותר מלחזור הביתה, לטבול במים הנעימים ולשתות איזה קוקטייל. אבל לא רק אנשים, גם דובים, מסתבר חושבים שזו הפעילות מושלמת, כפי שגילה לאחרונה גבר מקליפורניה.



כשמארק יו בילה בחצר האחורית של ביתו הוא לא ציפה לאורחים, ופשוט נח לו בכיף עם כוס מרגריטה. אך לפתע בין לגימה ללגימה שמע רעש מוזר מכיוון השיחים, ונדהם ממה שראה. "קמתי, הסתכלתי וראיתי דוב מטפס מעל הגדר שלי" סיפר לכלי התקשורת המקומיים. הוא נכנס מהר פנימה ונאלץ להשאיר את המרגריטה מאחור, וחיכה שהדוב ימשיך הלאה. אבל זמן מה לאחר מכן כשהסתכל החוצה חיכתה לו הפתעה - הדוב היה בתוך הג'קוזי, שאותה עת לא היה מחומם, השתכשך במים ונהנה מכל רגע. 



בשלב זה, מארק עשה מה שכל אדם עושה כשיש לו דוב בג'קוזי - הוא שלף את הסמארטפון, תיעד והעלה לפייסבוק כמובן. אחר כך, סיפר, ראה את הדובי הגדול מפיל בכוונה את כוס המרגריטה ומלקק את המשקה מהרצפה. כשסיים את הבילוי המשיך לדרכו, בהמשך נמנם לו תחת עץ אלון ולאחר מכן נעלם במורד הרחוב. "אז הוא שתה לו מרגריטה, בילה בג'קוזי ואז היה מוכן ומזומן לתנומה", אמר מארק.

 
ממשרד השריף המקומי נמסר שבאותו היום התקבלו שישה דיווחים על דוב משוטט, אבל הם לא הצליחו לאתר אותו. מעבר לכך, התברר שהדוב מוכר למשטרה ולתושבים ונוהג מידי פעם לקפוץ לביקור.