רעידת האדמה היתה ידועה מראש? הבוקר (רביעי) הורגש בצפון הארץ רעש אדמה קל שלווה במספר רעידות משנה. לטענת המתקשרת אלין שלמה, האירוע נחזה על ידה כבר בינואר השנה. "לצערי הרב בסביבות החודשים יוני-יולי 2018 יש אופציה לרעידת אדמה הרסנית בישראל ובסיכון גבוה לרעידה שתגרום הרס רב. בנוסף נראה בעולם המשך של אסונות טבע הרסניים ובעיקר בארה"ב. מבחינת ביטחון, החזית שממנה אני מודאגת היא דווקא חזית צפונית גבול סוריה לבנון. עד חודש מאי יש מצב למערכה שתימשך שבוע ימים על מנת להסיר את האיומים מצפון", חזתה שלמה בראיון שהעניקה ל"מעריב אונליין" עוד בתחילת השנה.
שלמה, שצפתה את עליית הביטקוין בשנה שעברה, אמרה הבוקר ל"מעריב אונליין" כי היא עדיין חוששת מרעש יותר חזק במהלך החודש וכי צפוי להתרחש אירוע גדול גם בזירה הביטחונית. 
"נקווה שהחודש יעבור עוד ללא רעידות אדמה כי אני צופה אחת יותר חזקה", אמרה, "אני צופה גם תחילת מערכה שתיפתח ב-27-28 ביולי במישור הביטחוני".
אלין שלמה

עוד הוסיפה שלמה: "לצערנו, השנה הזו הביטוי שלה הוא באסונות טבע בארץ ובעולם. השריפות בדרום, למרות שהן נגרמות על ידי תושבי עזה אני מכניסה אותם לקטגוריה של אסונות טבע".

זהו לא הפרסום הראשון ליכולות התקשור של שלמה. בסוף 2016 הביאה שלמה להימצאו בשלום של רועי טגנסקי שנעדר במשך חודשיים באירופה וכל זאת על ידי נגיעה בחפציו האישיים והצבעה במפה על יער בפולין כמקום בו הוא נמצא. רועי אכן אותר ביער והובא בשלום חזרה לארץ.