למרות שבסרטים ובסדרות זה נראה רומנטי, במציאות לישון עם בני הזוג זה לא הכי נוח ומונע מרבים שעות שינה יקרות. למעשה, כמחצית היו שמחים לבעוט את הפרטנרים שלהם מהמיטה ואם אפשר גם מהחדר, כך עולה מסקר חדש שנערך לאחרונה בארה"ב. מעבר לכך, מתוך 2,000 הגברים והנשים שהשתתפו בסקר, 1 מכל 5 טענו שבן הזוג הוא הגורם מספר אחד שמונע מהם לישון בלילה



בין הדברים הכי מרגיזים שהפרטנרים עושים במיטה צוינו נחירות (50%), גניבת השמיכה (32%) ורצון שהטמפרטורה בחדר תהיה שונה ממה שהם אוהבים (51%). תלונה שהייתה ייחודית לגברים (22%), היא שהשיער הארוך של בת הזוג נכנס להם לפנים כל הזמן. מעבר לכך, תלונה על כך שהפרטנר משתלט על המיטה הייתה נפוצה בקרב שני המינים.

  

אוהבים את בני הזוג, אבל הם לא נותנים לישון. אילוסטרציה: אינגאימג
אוהבים את בני הזוג, אבל הם לא נותנים לישון. אילוסטרציה: אינגאימג
 
החלק הכי עצוב בסקר - שנערך בידי חברת Slumber Cloud - הוא שרבים (3 מכל 4) טענו שהם מקריבים את הנוחות שלהם כדי שהפרטנר שלהם יוכל לישון טוב (ויחד איתם). במקרים שזה כבר נהיה בלתי נסבל, מעל מחצית (57%) הודו שהם מתגנבים באמצע הלילה לישון על הספה.
 
אולי כדאי לישון בנפרד?

מבין הכל המשתתפים בסקר, שחלקם נמצאים בזוגיות ואחרים נשואים, 1 מכל 10 זוגות אימצו את הרעיון של שינה במיטות נפרדות וחלק אף בחדרים נפרדים. 30% נוספים אמרו שדנו על הנושא עם בני הזוג, אבל עדיין לא הגיעו להחלטה בנושא. היו מי שהודו (31%) שהם חוששים לישון בנפרד כי לדעתם שינה עם הפרטנר היא הסוד לזוגיות מוצלחת, כשמנגד 24% טענו ששינה לבד דווקא יכולה לשפר את מערכת היחסים. 
 

via GIPHY