שדכנית בגבהים: סיפור האהבה הזה קרה כמעט כמו בסרטים הכי טובים, גם אלו עם ריאן גוסלינג. שחקנית מוכרת מטקסס בשם רוזי בלייר ביקשה מהנוסעת שלידה להחליף איתה מושב, זאת כדי שהיא וחבר שלה יוכלו לשבת ביחד. לאחר שהחליפו בין המושבים, אמרה בלייר לבן זוגה כי היא מקווה שהאדם שיישב ליד הנוסעת יהיה אהבת חייה. 

ואז קרה הקסם. האדם שהתיישב ליד הנוסעת היה בחור חמוד וצעיר, שהתגלה אחר כך כשחקן כדורגל מקצועי, ובין השניים התפתחה שיחה רומנטית שנמשכה כל הטיסה, ואף אחריה. בלייר, שהייתה בשוק ממה שקורה, החלה לתעד את המתרחש בין השניים בעמוד הטוויטר שלה, כשהיא מצלמת אותם מגבם, בעוד הם מדברים ומפלרטטים. לאורך כל הטיסה היא העלתה ציוצים ועידכנה שלב אחרי שלב בהתפתחות היחסים ביניהם. 
 
התפתחות סיפור האהבה. צילום מסך: טוויטר

 

סיפור האהבה. צילום מסך: טוויטר



"שניהם נראים כמו מתאמנים בחדר כושר, סקסיים, והם משוחחים ומחייכים אחד לשני בלי הפסקה, וזה עוד לפני שהטיסה המריאה! אני מקווה שהם יתאהבו", כתבה. לאחר מכן היא עדכנה כי השניים מדברים ללא הפסקה, לאחר שגילו כי יש ביניהם הרבה מהמשותף: שניהם מאמני כושר, ושניהם צמחוניים. 
בין התמונות שהעלתה בלייר נראים השניים כשהם נוגעים קלות אחד במרפק של השני, ולבסוף, אף יוצאים ביחד משדה התעופה. בלייר הבטיחה לעוקביה כי היא נשארת מחויבת לסיפור האהבה הזה עד שייקחו את המזוודות שלהם במקום הנחיתה. 

יוצאים ביחד משדה תעופה. צילום מסך: טוויטר