אכזריות בלתי נתפסת במשפחה בארה"ב: גבר בן 27 מג'ורג'יה רצח את אחותו בת ה-15, בגלל שהיה צריך להתפנות בדחיפות והיא סירבה לצאת מהשירותים. על פי הדיווחים המקומיים, הוא רדף אחריה עם סכין ודקר אותה שוב ושוב, בעוד אחותם הקטנה חזתה במתרחש. הוא מואשם ברצח, תקיפה והתאכזרות לילדים.



זמן לא רב לאחר שאמו של גאווין האנדרסון הרשתה לו לגור איתה ועם אחיותיו, היא הבינה שזה היה רעיון רע. הנדרסון, אסיר לשעבר, בדיוק שוחרר מהכלא ולא היה לו לאן ללכת, והמגורים איתן הייתה האופציה היחידה. אבל במהרה הוא הראה את פניו האמיתיים והפך אלים כלפי המשפחה, כשבאחת הפעמים איים על אחותו בת ה-12 עם סכין. כשאחות אחרת, קיירה, הייתה בשירותים בדיוק כשגם הוא נזקק להם, איבד את זה לחלוטין ורצח אותה.



"אחותה הקטנה אמרה שהתפתח ריב ביניהם כי היא הייתה בשירותים המון זמן, מה שהוביל לתקיפה", העיד החוקר שראיין את האחות, ג'יזוס מולדונאדו, במשפט נגד הנדרסון. לאחר מכן, הנדרסון לקח סכין עם להב של 25 ס"מ והחל לרדוף אחרי קיירה במסדרון מחוץ לדירה. תוך שהיא בורחת ממנו היא דפקה על דלתות השכנים וביקשה עזרה, אך אף אחד מהם לא פתח את הדלת. 


 
ניסתה לבקש עזרה מהשכנים, אך איש לא פתח לה. קיירה הנדרסון
ניסתה לבקש עזרה מהשכנים, אך איש לא פתח לה. קיירה הנדרסון

 
לבסוף, הנדרסון הצליח להשיג אותה ודקר אותה פעם אחת. בבית המשפט הסביר שידע שבשלב זה יחזור לכלא ממילא, אז החליט ללכת עד הסוף ודקר אותה 53 פעמים. שכנים העידו ששמעו אותה צועקת "לא, בבקשה, תפסיק!", ולא ברור בשלב זה מדוע לא נחלצו לעזרתה.

על פי הדיווחים בכלי התקשורת בארה"ב, האחות הקטנה אומנם התקשרה למשטרה ולאימא אך עד שאלו הגיעו כבר היה מאוחר מידי. כשהיא פתחה את דלת הדירה, חזתה באחותה נדקרת שוב ושוב ומדממת למוות. בינתיים, הנדרסון עזב את המקום וכשחולצתו וידיו מגואלות בדם, הלך לחנות בקרבת מקום וביקש מהמוכר להתקשר למשטרה, בטענה שקרתה לו "תאונה". הוא נעצר והואשם ובשלב זה המשפט נגדו נמצא בעיצומו.
 
דקר את אחותו 53 פעמים והותיר אותה לדמם למוות. גאווין האנדרסון
דקר את אחותו 53 פעמים והותיר אותה לדמם למוות. גאווין האנדרסון