יש אמרה קלישאתית, לפיה פושע תמיד חוזר לזירת הפשע, ומה שמדהים בה הוא שבדרך כלל זה מה שקורה בפועל. זה גם מה שאירע לאחרונה בקליפורניה, כאשר פירומן בפוטנציה נעצר על נהיגה בשכרות, לאחר שאותר כשהוא מנסה להדליק סיגריה מלהבות מכוניתו הבוערת. הוא סיפר לשוטרים שזו לא הפעם הראשונה שלו ושהוא לא מפחד מאש כשהגיעו למקום.

רוברט קוויגלי בן ה-25 נהג במכוניתו במהירות מופרזת של כ-129 קמ"ש, כשהתנגש לפתע ברכב אחר בכביש. למרבה המזל, אף אחד מהמעורבים בתאונה לא נפצע באורח קשה, אך מכוניתו עלתה באש כתוצאה מכך. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, שוטר תנועה שסייר במקום הבחין במכונית הבוערת ומיהר מיד למקום לעזור. להפתעתו הרבה, הוא ראה את קוויגלי מנסה להחליף מקום עם אישה שישבה לידו במושב הנוסע. מאוחר יותר הוא הודה שהוא אכן היה זה שנהג בזמן התאונה.

 
אבל גם אם לא היה אומר דבר, הראיות מדברות בעד עצמן משום היו לא מעט אנשים שחזו במעשיו המטופשים. אחד מעדי הראיה במקום סיפר שראה את קוויגלי רץ בלי חולצה חזרה למכונית הבוערת ומנסה להדליק באמצעותה סיגריה. כתוצאה מכך, הסביר, גבותיו נחרכו. כמה דקות לאחר מכן הוא נראה שוב רץ לעברה, הפעם מנסה להיכנס עוד יותר לעומק האש. הוא אמר לשוטר התנועה: "כן, אני לא פוחד מאש. אני מתמודד עם דברים כאלו על הזמן".

על פי הדיווחים המקומיים, קוויגלי נעצר ונלקח לכלא של מחוז סקרמנטו באשמת נהיגה בשכרות. בשלב זה לא ידוע האם יואשם גם בטיפשות יתר, פירומניה או שיטוט ללא גבות.

 ניסה להדליק סיגריה באמצעות מכוניתו הבוערת. בתמונה: קוויגלי כרוך הגבות
ניסה להדליק סיגריה באמצעות מכוניתו הבוערת. בתמונה: קוויגלי כרוך הגבות


ד"ש מוולטר ווייט