תינוק בן חמישה חודשים הצליח לשרוד תשע שעות בטמפרטורות מקפיאות, לאחר שנקבר בעודו בחיים ביער במיסולה, מונטנה. מדובר בתקרית מחרידה ומוזרה שטרם הצליחו להבין את כל פרטיה, אך כל הגורמים המעורבים שמחים שהצליחו להגיע אל הפעוט בזמן.



על פי משרד השריף של משטרת מיסולה, שוטרים נקראו ליער לטפל בגבר תימהוני ששוטט במקום ואיים על אנשים. לאחר שנעצר, פרנסיס קראולי בן ה- 32 סיפר שיש תינוק קבור במקום כלשהו ביער, אך לא נתן מיקום מדויק. השוטרים הקימו מיד צוות חיפוש במטרה לאתר את התינוק במהירות האפשרית, והוא נמצא לבסוף לאחר שש שעות בשעות הקטנות של הלילה, כשאחד השוטרים שמע "בכי חרישי".



על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, התינוק נמצא קבור תחת הריסות של עצים ואבנים, כשבחוץ הטמפרטורות הגיעו בקושי ל-8 מעלות. אותה עת הוא שכב על בטנו עם הפנים כלפי מטה, ולגופו בגדים ספוגים מים. הוא הובהל מיד לבית החולים, ולמרבה המזל נפגע באורח קל בלבד. "הוא סבל מכמה פציעות ושריטות קלות, אבל בסך הכל מצבו הבריאותי טוב", אמרה דוברת משרד השריף של מיסולה, ברנדה באסט. "לזה אנחנו קוראים נס. קשה לדעת מה התינוק הקטן הזה עבר במהלך היממה האחרונה". 



בימים אלו, הפעוט מתאושש בבית החולים ומצבו מוגדר כטוב. הוא הועבר לסמכות של שירותי הרווחה, אך לא ידוע בשלב זה לאן יועבר. באשר לקראולי, הוא נעצר בחשד לסיכון חיים, אך שוחרר מאז בערבות של 50,000 דולרים. החקירה נמצאת בעיצומה.

 
סיפר לשוטרים שיש תינוק קבור במקום כלשהו ביער. פרנסיס קראולי
סיפר לשוטרים שיש תינוק קבור במקום כלשהו ביער. פרנסיס קראולי