מריבות בין בעל ואישה הן לגמרי נורמליות ויש מי שיגידו שאפילו בריאות, אבל לא אחת הן עלולות לצאת משליטה. אחרי הכל, בשעת כעס אנשים יכולים לעשות דברים שיגרמו להם למות מבושה לאחר מכן, או פשוט להיפצע ממש קשה. זה בדיוק מה שקרה לגבר אחד מאוסטרליה, שקפץ מרכב נוסע במהלך ריב סוער עם אשתו.


הם בדיוק היו בדרך חזרה הביתה ממסעדה, שם בילו עם ילדיהם, כשהחלו לריב. הקש האחרון מבחינתו של הבעל, בריאן לים, היה כשאשתו אמרה משהו ממש נבזי על הוריו, ולכן בתגובה הוא אמר לה שהוא מתגרש ממנה. לאחר מכן, ללא כל הודעה מוקדמת, לים פתח את הדלת וקפץ החוצה. באופן לא מפתיע הוא נפצע באורח קשה והובהל לבית החולים.



על פי הדיווחים בכלי התקשורת האוסטרליים, לים החליט שהאחריות על מה שקרה היא של אשתו בלבד, ותבע אותה בגין רשלנות. לטענתו, אם הייתה לוחצת על הברקס כשראתה שהוא עומד לקפוץ, לא היה נפצע קשה כל כך. כמו כן, טען, היא אפילו לא ניסתה לעצור בעדו. לצערו הרב של בריאן, השופט במשפטו, דייויד ווילסון, לא כל כך השתכנע מהאישומים שלו כנגד אשתו. לטענתו של ווילסון, "לא היו כל ראיות לכך שהיא ידעה שהוא הולך לעשות משהו כל כך מסוכן כמו לקפוץ מרכב נוסע. התנהגותה בשעת משבר, שהיא עצמה לא גרמה לו, הייתה סבירה לחלוטין".



הוא הוסיף שכנהגת, תפקידה של אשתו היה להגן על לים בזמן שהיה בתוך הרכב. אבל החובה הזו פגה ברגע שהוא יצא מהמכונית לפתע וסיכן את עצמו. יתרה מכך, אמר וווילסון, אם האישה הייתה לוחצת על הבלמים באופן פתאומי היא הייתה עלולה לגרום נזק לשני ילדיהם ולנהגים אחרים בכביש. לדעתו, גם אין דרך להוכיח שהפציעות שלו היו חמורות פחות אם הייתה לוחצת על הבלמים.



הוא סיכם את פסק הדין כך: "אם התובע היה מעוניין לצאת מהרכב, היה צריך לפעול בהיגיון, מחכה ועושה זאת ברגע שהיו מגיעים הביתה, שלא היה כל כך רחוק אותה עת". הוא האשים לבסוף את לים ברשלנות, למרבה האבסורד, וכמי שאשם בכל מה שקרה לו.