הגבר שקבר תינוק חי ביער במיסולה, מונטנה, סיפר שעשה זאת כי התינוק היה "כבד מידי" והוא לא הצליח לסחוב אותו לאחר שמכוניתו התרסקה. כזכור, אתמול דווח ב"מעריב" על תינוק בן חמישה חודשים שנקבר בעודו בחיים תחת הריסות של עצים ואבנים, שהוצא בריא ושלם תשע שעות לאחר מכן. צוות חילוץ חיפש אחריו במשך שעות, וכשנמצא היה רטוב לחלוטין, קפוא ורעב. הוא הובהל לבית החולים כשהוא סובל מפציעות קלות בלבד ומצבו הוגדר כטוב.



תחילה, שוטרים הגיעו לאזור לאחר שדווח על גבר משוטט שמאיים על אנשים עם נשקו. הגבר, דייויד קרואולי בן ה-32, סיפר להם שיש תינוק קבור במקום כלשהו ביער, וצוות חילוץ החל לחפש אחריו. הוא נמצא לאחר שש שעות של חיפושים, בשעות הקטנות של הלילה. 



כעת פורסמו בכלי התקשורת בארה"ב פרטים חדשים, לפיהם קרואולי היה תחת השפעת קריסטל מת' בזמן שהתנגש עם רכבו והתרסק. כשהמשטרה הגיעה למקום הוא היה מבולבל לחלוטין ולא הצליח להסביר להם היכן התינוק ומה מצבו. תחילה, הוא אמר לשוטרים שהתינוק שוכב לצד הכביש, לצד הרכב שהתרסק. אך בהמשך שינה את גרסתו ואמר להם שהוא מת וקבור באיזשהו מקום בתוך היער.



התרסק עם מכוניתו והשאיר את התינוק ביער כי היה כבד מידי. פרנסיס קרואולי
התרסק עם מכוניתו והשאיר את התינוק ביער כי היה כבד מידי. פרנסיס קרואולי



על פי דיווח של ה"ניו יורק פוסט", קרואולי נעצר והואשם בסיכון חיי קטין ובתקיפה של קטין. בשימוע הראשון שלו בבית המשפט הוא נפל ארצה ופרץ בבכי כששמע את האישומים נגדו. הוא אמר לשופט שוב ושוב שהוא אוהב את הילד והתחנן שלא ייקחו לו אותו. עם זאת, בשלב זה לא ברור מה הקשר בין קרואולי והתינוק וגם לא ידועה זהות אמו.

"השוטרים המשיכו לחפש באזורים שונים ביער, היכן שהנאשם אמר שקבר תינוק. הם התקשו בחיפושים בגלל שהוא לא היה עקבי באמירותיו לגבי מיקומו של התינוק", נאמר במהלך המשפט נגד קרואולי. למרבה המזל, צוות החיפוש היה חרוץ למדי ובדק את כל האופציות האפשריות. תחילה, הם בדקו את אזור ההתרסקות של הרכב אך התינוק לא נראה באזור. הם המשיכו לחפש באזור ההתרסקות, והחלו ללכת בעקבות שביל של חפצים של הפעוט שכלל פורמולה וחיתולים. הם מצאו אותו לבסוף לאחר ששמעו "בכי חריש" בוקע תחת ההריסות.

לפי הדיווחים, הפעוט האומלל נלקח לבית החולים ובדרך לשם השתעל ויצאו מפיו חתיכות עץ קטנות. "הוא סבל מכמה פציעות ושריטות קלות, אבל בסך הכל מצבו הבריאותי טוב", אמרה דוברת משרד השריף של מיסולה, ברנדה באסט. "לזה אנחנו קוראים נס. קשה לדעת מה התינוק הקטן הזה עבר במהלך היממה האחרונה". התינוק נמצא כעת תחת אחריות שירותי הרווחה, ובשלב זה לא ידוע עדיין לאן או למי יועבר.