כלה מהודו גרמה לקטטה המונית לאחר שאמרה לחתן שהיא לא תתחתן איתו מסיבה מאוד הזויה. בעוד השניים אומרים את נדריהם, בטקס שנערך בביהאר, הודיעה האישה שהיא מסרבת להמשיך וכי הנישואים מבוטלים. ההחלטה הגיעה לאחר שהכלה ראתה את ארוסה נבהל מפגיעת ברק בשדה סמוך.

החלטה זו עוררה את זעם משפחת החתן, שאמרה לכלה בכעסה שזה כבר מאוחר מדי לקבל רגליים קרות שכן חלק ניכר מטקסי החתונה כבר בוצעו.

על פי דיווח של "דה הינדו", בתגובה לכך בני משפחת הכלה תקפו פיזית את משפחת החתן, ובמקום פרצה קטטה המונית אלימה. נכון לעכשיו, נעצרו שלושה מבני משפחת הכלה על תקיפה והתנהגות אלימה. גורם במשטרת ביהאר סיפר: "אחרי פגיעת הברק, החתן היה מפוחד לחלוטין. הכלה אמרה בו ברגע מול כולם שלא תינשא לו בשל התנהגותו המוזרה"

בהודו, בדומה לישראל, חתונות הן עסק כלכלי אדיר ממדים וכן אירוע חברתי מן החשובים ביותר. אך בניגוד אלינו, בהודו החתן והכלה לרוב מכירים רק ביום החתונה, מה שגורם ללא מעט ביטולים ברגע האחרון והמסיבות ההזויות ביותר. בשנה שעברה למשל, כלה החליטה לבטל את החתונה כשראתה איך בעלה לעתיד רוקד כשהוא שיכור. על פי הדיווחים היא עזבה את המקום בדמעות. ב-2016, מחסור בגלידה בחתונה הוביל לקטטה אלימה בין משפחת החתן ומשפחת הכלה. במהלך הקטטה נפצעו גם שלושה שוטרים.