נהוג לחשוב שכשמגיעים לגיל מסוים זה אוטומטית אומר שאנחנו זקנים, שהחיים נגמרו ושצריך להתחיל ללמוד לשחק ברידג'. למרבה האבסורד, זה כנראה מה שגורם לאנשים להזדקן, לחיות פחות טוב ופחות שנים. אז לפני שאת קונים שיניים תותבות ומקל הליכה, כדאי שתיקחו דוגמה מהסבתא הזאת שבגיל 105 שונאת לשבת ולא לעשות כלום וחייבת להיות כל הזמן בפעולה.

אוליבס פרנס, מבריטניה, חגגה לאחרונה מאה וקצת אבל למרות שידעה המון ימי הולדת, בלילה שלפני החגיגה לא הצליחה להירדם מרוב התרגשות. את יום הולדה המונומנטלי חגגה עם משפחתה המורחבת שכללה ילדים, נכדים ונינים, יחד עם הלכו למסעדה ואוליב אכלה את המאכל האהוב עליה, פיש אנד צ'יפס ושתתה תה. היא סיפרה שהם גם שרו ורקדו וכמובן נהנו מכל רגע.

ביום החגיגות, כדי להוכיח למשפחתה ולכל הסובבים אותה שלגיל אין משמעות, אוליב התכופפה בסימבוליות והראתה לכולם שהיא עדיין יכולה לגעת באצבעות הרגליים. שזה משהו שגם צעירים יותר מתקשים לעשות כנראה. היא אומנם נחשבת לאישה המבוגרת ביותר בלינקולנשייר ולאחת המבוגרות ביותר בבריטניה, אבל מבחינתה גיל הוא רק מספר. את כל חייה חיה ברשות עצמה, ולמרות שלפני שנה עברה לבית אבות היא עדיין עצמאית מתמיד.
 
גמישה יותר מרוב האנשים. אוליב בפעולה
גמישה יותר מרוב האנשים. אוליב בפעולה

כשנשאלה מה הסוד שלה לאריכות ימים, אמרה שאין לה תשובת קסם אבל היא די בטוחה שהעובדה שהיא זזה המון עוזרת לכך. "אני לא יודעת אם יש סוד לחיים ארוכים, אבל אני ממשיכה לעמוד על הרגליים ולזוז", סיפרה ל-Grimsby Telegraph. "אני נהנית ללכת באזור הבית והגינות. אני שונאת לשבת ולא לעשות כלום". לדבריה היא אוהבת לראות הכל וליהנות, ומידי יום רביעי היא גם יוצאת לבלות עם חברותיה.

מאחר וציינה עשורים די מרשימים, כשחגגה 90 ו-100 קיבלה גלויות מהמלכה בכבודה ובעצמה, שאיחלה לה יום הולדת שמח וברכה אותה על אריכות ימיה. מדובר באישה שאוליב מעריכה במיוחד ולדבריה "היא מתנהלת מצוין. לא עושים עבורה הכל, היא כדיין מאוד פעילה". העצה שלה לחיים בכלל עבור כל מי שרוצה לשמוע היא "פשוט להיות מי שאתם ולעשות הכל בצורה מתונה".
 
מזל טוב! אוליב ומשפחתה חוגגים ביום הולדתה
מזל טוב! אוליב ומשפחתה חוגגים ביום הולדתה