בגידה במסגרת נישואים היא לא דבר חדש וכנראה נפוצה יותר ממספר הפעמים שאנשים מחליפים גרביים. יחד עם זאת, לא בכל יום בעל בוגד באשתו עם אבא שלה, ואם זה נשמע לכם מחריד תארו לעצמכם מה היא הרגישה כשגילתה זאת. הצעירה בת ה- 25 מניירובי, קניה, שידוע רק ששמה מארסי, חשפה לאחרונה את הפרטים הקשים מהיום בו חרב עליה עולמה, ואיך ברגע אחד הבינה ששני האנשים החשובים ביותר בחייה אינם נאמנים לה.



מאז אימה נפטרה, לפני שלוש שנים, מארסי לא ראתה את אביה ולכן החליטה שהגיע הזמן לבקר אותו. היא ידעה שבעלה ואבא שלה שמרו על קשר ושהיו קרובים, אבל לא היה לה מושג עד כמה. "אבא שלי אלמן, ולא ראיתי אותו זמן רב", סיפרה לרדיו המקומי Radio Maisha. "אז החלטתי לקפוץ לבקר אותו בשעות אחר הצהריים. הבית שלו לא היה נעול אז נכנסתי".

 
היא חיפשה אותו ברחבי הבית וקראה בשמו, אך כשלא הייתה תשובה החליטה לבדוק אם הוא בחדר השינה שלו. היא כנראה תצטער על היום הזה עד סוף חייה, שכן כשפתחה את הדלת ראתה את מה ששינה את כל חייה - אביה בן ה-50 ובעלה היו בדיוק באמצע סקס לוהט. "הייתי בהלם. לא ידעתי מה לעשות ולא יכולתי להמשיך להסתכל על אבי העירום", סיפרה מארסי בעצב. "אז ברחתי משם והתמוטטתי בבכי על הספה בסלון".

גילתה ביום אחד ששני הגברים החשובים בחייה לא נאמנים לה. אילוסטרציה: פיקסאביי
גילתה ביום אחד ששני הגברים החשובים בחייה לא נאמנים לה. אילוסטרציה: פיקסאביי
 
בעלה, שכבר הספיק להתלבש, מיהר ללכת בעקבותיה והשניים החלו לריב. לדבריה הוא סירב לקחת אחריות, ולא רק זאת, הבעל גם הגן על אביה וחשף בפניה שהוא עזר לו כלכלית. "בעלי הקים עסק לפני שנתיים וחצי ואף פעם לא ידעתי שאבא שלי עזר לממן אותו", סיפרה מארסי. היא הוסיפה ש"ידעתי שהם קרובים, כי בעלי אמר לי לעיתים קרובות שהוא נפגש איתו". כשסיימה "לטפל" בבעלה הלכה להתעמת עם אביה, וזה נגמר די רע. "שאלתי אותו למה הוא לא התחתן מחדש במקום לשכב עם בעלי. הוא סטר לי ועזב את החדר", סיפרה מארסי. "אני כל כך פגועה ומבולבלת". 

לדבריה, עזבה מאז את הבית ועברה לגור עם חברים. אם לא די בכל הצרות שנפלו עליה היא גם גילתה שהיא בהריון ונמצאת בחודש השלישי. למרות כל זאת, אמרה ש"לא נראה לי שאחזור לבעלי". הבעל ניסה להתקשר אליה אבל היא עדיין לא מרגישה שהיא יכולה לדבר איתו. אביה לעומת זאת לא ניסה כלל ליצור איתה קשר.

כשנשאלה על ידי מגישי תכנית הרדיו איך לא ידעה על הנטיות של בעלה, הסבירה: "מעולם לא חשדתי שבעלי גיי. היו לנו יחסי מין נורמטיביים והוא לא נראה לי כזה, בכל מקרה. אמנם בחודשים האחרונים האש דעכה בחדר השינה שלנו, אבל חשבתי שזה נורמלי ושזה מה שקורה לאנשים נשואים".