כל מי שהלך לקולנוע בחייו יודע שיש אינספור סרטים על נערים שחושקים באימא של החבר שלהם ובסוף אף מנהלים איתה רומן. אבל בעוד בסרטים זה נראה מצחיק ולא מזיק, כשזה קורה במציאות זה מקבל משמעות פלילית ומכוערת, ובדרך כלל מסבך את האם בצרות צרורות. כך גילתה אישה מארלינגטון, טנסי, שנעצרה השבוע על קיום יחסי מין עם החבר בן ה-15 של בנה.



על פי הדיווחים בכלי התקשורת בארה"ב, מליסה לומפקין בת ה-38, הציע לחברים של בנה להישאר לישון אצלו לאחר שכולם חזרו יחד ממשחק פוטבול. באותה העת, רק היא הייתה בבית ובעלה היה בעבודה. הנערים ענו בחיוב וללא חשד, אבל במהלך השהות שלהם שם קרו הרבה דברים שלא אמורים לקרות בין הורים לחברים של הילדים שלהם.



בסרטים זה נראה טוב, במציאות קצת פחות. מליסה לומפקין, תמונת מעצר
בסרטים זה נראה טוב, במציאות קצת פחות. מליסה לומפקין, תמונת מעצר



הנער איתו קיימה לומפקין יחסי מין סיפר שהיא נתנה להם לשתות אלכוהול ולעשן גראס, תוך שהיא מעשנת ושותה יחד איתם. לאחר מכן, כששאר הנערים יצאו לעשן והשניים נשארו יחד על הספה, הוא החל לגעת בה והם התנשקו. כשהנערים חזרו לסלון, הם הפסיקו מיד את מה שעשו, אך מאוחר יותר באותו ערב חזרו להתמזמז. בהמשך, האם הלכה לחדר השינה שלה לישון, והנער חיכה בקוצר רוח במשך שעתיים שלמות עד שכל חבריו יירדמו גם הם. כשווידא שכולם ישנים עמוק הלך לחדר השינה של האם, העיר אותה והשניים קיימו יחסי מין בהסכמה. 



מחקירת המשטרה עולה שהוא התבייש לספר למשפחתו מה קרה, ובמקום זאת סיפר על כך לחברים. אחד מהם הוא סיפר לאביו וזה למרבה המזל יצר קשר עם משפחת הנער. לאחר חקירה ארוכה וממושכת לומפקין נעצרה בחשד לאונס קטין ושידולו לדבר עבירה. המשפט נגדה נמצא בימים אלו בעיצומו.



נתנה לנערים גראס ואלכוהול, וקיימה יחסי מין עם אחד מהם. מליסה לומפקין
נתנה לנערים גראס ואלכוהול, וקיימה יחסי מין עם אחד מהם. מליסה לומפקין