בדרך כלל תחנות רדיו מספקות לנו חדשות, בידור ומוזיקה ומטרתן להנעים את זמננו בכל מקום בו אנחנו נמצאים. אבל לפעמים הן חורגות מתפקידן, גם אם זה נעשה בטעות ומספקות גם תכנים למבוגרים בלבד (תשאלו את הווארד סטרן, שעשה מזה קריירה). כך בדיוק קרה לאחרונה בתחנת רדיו בקייב, אוקראינה, כשסרטון של אחד המגישים שלה עושה סקס בחדר השידור הודלף לרשת.

על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, המגיש (ששמו לא הותר לפרסום) בתחנת "רדיו מקסימום" בדיוק ערוך סיור לבת זוגו בתחנה, ככל הנראה במסגרת דייט. בשלב כלשהו השניים נכנסו לאחד מחדרי השידור, האישה התיישבה על השולחן, המגיש הפשיל את מכנסיו והשניים פשוט התחילו לקיים יחסי מין. מה שהם לא ידעו הוא שכל הזמן הזה מצלמות האבטחה תיעדו אותם באקט, אבל זה לא הסתיים בזה.

זמן קצר לאחר מכן הסרטון הודלף לפייסבוק, כנראה בידי אחד משונאיו של המגיש. "בדקנו את הסרטון ברגע שעלה לרשת ואנחנו יודעים מי הם זוג האוהבים", סיפר מנהל התחנה, סלבה דאמין: "אבל אנחנו לא ידועים איך הסרטון הגיע לפייסבוק. אולי מי שפרסם את זה קינא בהם, למרות שזה לא ארך זמן רב במיוחד". אך לא רק מנהל התחנה, גם הגולשים המשועשעים מיהרו לציין שהסקס ארך אולי דקה או שתיים, וכינו את המגיש אנוכי על שלא חשב לספק את בת זוגו.

למרות הבושות שעשה לתחנה (ולעצמו), ההנהלה החליטה לא לפטר אותו והוא רק חטף נזיפה על מעשיו. זו כנראה הפעם האחרונה שהוא יביא את הדייט שלו לעבודה, ואם כן אולי מוטב שיבדוק היטב שאין בסביבה מצלמות.