אומרים שנהיגה בכבישים היא מסוכנת יותר מטיסות, פגיעות ברקים וכמעט כל דבר אחר. אך בעוד מתכוונים לרוב לתאונות דרכים, לפעמים גם הכביש עצמו עלול להוביל לאסונות כבדים במיוחד. זה בדיוק מה שקרה לאחרונה בסין, כאשר כביש באורך 50 מטרים התמוטט לתוך עצמו, וכמעט הרג זוג קשישים שחצו אותו.


האירוע המפחיד התרחש קצת לפני השעה שבע בבוקר ביום ראשון שעבר, מעל חניון תת קרקעי של מתחם מגורים בעיר גואנגאן, מחוז סצ'ואן. באותו זמן רוב התושבים עדיין שקועים בשינה והכביש היה ריק כמעט לחלוטין. למרבה המזל, אחד מהם כבר התעורר וכשהסתכל על הכביש הבחין בסדקים עמוקים שנוצרו בו, זמן לא רב לאחר שירד באזור גשם כבד.

לפתע, הוא הבחין בזוג קשישים חוצה את הכביש והרגיש שמשהו רע עלול לקרות. הוא צעק לעברם בכל כוחו לברוח ובכך הציל את חייהם, שכן זמן קצר לאחר מכן הכביש קרס לחלוטין. אחד התושבים באזור נזכר ברגעי האימה: "ישנתי בדיוק כשזה קרה, ושמעתי רעש אדיר אבל לא קמתי לבדוק. אחר כך שמעתי את הקיר התומך בבניין קורס. אנחנו גרים ממש מעל זה, אתה יודע איזה מפחיד זה?"

על פי ה- Chengdu Economic Daily אף אחד לא נפצע או נהרג במהלך האירוע המפחיד, אך אילו היה קורה כמה שעות לאחר מכן סביר להניח שהסוף של הסיפור הזה היה הרבה יותר גרוע. על מנת לאמוד את מידת הנזק במקום ולוודא שהאזור כבר בטוח, כ-50 תושבים פונו והורשו לחזור לאחר שהרשויות סיימו את הבדיקות.