סטטיסטית, הסיכוי להיפגע מברק הוא ממש נמוך, על אחת כמה וכמה כשזה נעשה תוך כדי דיבור בסמארטפון במהלך פסטיבל מוזיקה. אבל לעיתים רחוקות תאונה ביזארית ומסוכנת כזאת אכן מתרחשת, ובדרך כלל היא קטלנית. למעשה, זה בדיוק מה שקרה לאחרונה לבריטני פרהן בת ה-22, שנקלעה לסופת ברקים אימתנית במהלך פסטיבל בטווין לייק, וויסקונסין.



פרמדיקים שהגיעו למקום כדי לטפל בה מצאו אותה מחוסרת הכרה כשדם יוצא מאוזניה. "זה נראה שהיא נפצעה מהברק כשדיברה בסמארטפון", אמר אחד הפרמדיקים שטיפלו בה. "לסמארטפון נגרם נזק משמעותי, שגרם לפציעות בפניה, והחשמל יצא דרך אחת מרגליה". פרהן הובהלה לבית החולים במצב קריטי ונכון לעכשיו עדיין נמצאת בטיפול נמרץ.





עדי ראיה המומים סיפרו שהברק עבר לכל אורך גופה. אחד מהם, רוברט קרוז, נזכר ברגעי האימה: "נעל אחת שלה התפוצצה והשנייה הייתה שחורה כולה ושרופה. יצא לה דם רב מהאוזניים". על פי החשד הברק פגע בה באוזנה, בצד בו דיברה בסמארטפון ויצא דרך רגליה. ממשרד השריף של מחוז קנושה מסרו שפרהן לא עשתה משהו שאינו קשורה כשפגע בה הברק, ולא התנהגה בצורה מסוכנת.

מסתבר שזו לא הפעם שזו לא הפעם הראשונה שברק פוגע בבן משפחה של פרהן. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, קרוב משפחה שלה, דוסון פולר, 18, נפגע מברק במהלך חגיגות העצמאות של ארה"ב ב-4 ליולי. למרבה המזל הוא שרד, נקווה שכך יהיה גם במקרה זה.
 
אחת מנעליה התפוצצו ומאזניה יצא דם. בריטני פרהן
אחת מנעליה התפוצצו ומאזניה יצא דם. בריטני פרהן