לפעמים נדמה שאנשים טסים לחופשה בחו"ל רק כדי שיהיו להם תמונות מגניבות להעלות לרשתות החברתיות, וכדי להפוך לכוכבים בין לילה. זה אומנם מאוד עצוב, אבל כל עוד זה לא פוגע באף אחד אין בכך שום בעיה. אבל כל זה משתנה כשבניסיון לגרוף לייקים אנשים מסכנים לא רק את עצמם אלא גם את הסובבים אותם.

זה בדיוק מה שגילו זוג אקרובטים מאוקראינה, שהעלו צילומים של עצמם לאינסטגרם מבצעים פעלול מסוכן והרתיחו את הרשת. יוליה נוס ואולג קוליסניצ'נקו היו בטוחים שהפעלול שביצעו בחוף מאהו, שבאי הקריבי סיינט מארטין ירשים את עוקביהם, אך חטפו במקום זאת ביקורת חריפה.

בתמונות יוליה נראת עומדת על יד אחת על ראשו של אולג, כשכפות רגליה כמעט נוגעות במטוס שהנמיך רום, לקראת הנחיתה בשדה תעופה סמוך. מדובר בנמל התעופה שנחשב לאחד המסוכנים ביותר בעולם.
 

 

Итак‼️‼️‼️ Попытка #2 привлечь внимание общественности☺️ В связи со взломом моего аккаунта,после шумихи во всех западных и отечественных СМИ,связанных с этими фото,не могу не выставить их снова на общее обозрение.До сих пор разгребаю завал писем на моей почте от различных западных телеканалов,интернет-порталов,газет и журналов,и я уверен,что столько же на моём старом аккаунтеНо не будем грустить,ибо жизнь продолжается и поделом тем,кто меня "взломал" и может быть рассылает вам всякую гадость от моего имени. Так вот,к чему это всё,жду вот всякой гадости в коментах,а может быть и восторга ,репостов и дальнейшего продвижения этой темы,если ещё актуально конечно☺️☺️☺️ #mahobeach #saintmartin #circuslife #travelingartist #travelaroundtheworld #oleg_yuliia #usa_duo #dailymail #foxnews #tsn #mailru #obozrevatel #rtl

A post shared by Oleg Kolisnichenko (@oleg.kolisnichenko.5) on


הגולשים כאמור לא אהבו את הרעיון ומיהרו להביע את דעתם: "אל תעשו את זה יותר לעולם. אתם לא רק מסכנים את עצמכם אלא גם את חייהם של מאות אנשים", כתב עוקב אחד כשהוא מתכוון לנוסעים במטוס. אחר כתב: "החוף נמצא בסכנת סגירה בגלל פעלולים מטופשים כאלו".



אבל השניים לא התרגשו יותר מידי ממה שהיה לאחרים להגיד עליהם ופרסמו תגובה משלהם. "היה מרחק רב בין רגליה של יוליה לבין המטוס, של מספר מטרים לפחות. הכל היה תחת שליטה", סיפר קוליסניצ'נקו ל"דיילי מייל". אומנם הם לא יודו בזה לעולם, אבל סבירות גבוהה שמעכשיו הם יחפשו רק אתרים מסוכנים לבצע בהם את הפעלולים שלהם. אחרי הכל, זה גרם להם סוף כל סוף להגיע לכותרות.



אחת התמונות שהרתיחו את הגולשים. יוליה ואולג בפעולה
אחת התמונות שהרתיחו את הגולשים. יוליה ואולג בפעולה



חוף מאהו הוא אחד מהקומות הטובים בעולם למי שרוצים להצטלם לצד מטוסים שנוחתים, ובכלל הוא אטרקציית תיירות אהובה מאוד בקריביים. הוא ממוקם בסמוך לנמל התעופה ע"ש הנסיכה יוליאנה, שנחשב לאחד המסוכנים ביותר בעולם. זה כנראה מקור האטרקטיביות שלו, ומידי שנה הוא מוצף בכמות אדירה של תיירים, שרק מחכים לעמוד תחת מטוס שטס קרוב מידי אליהם ולהצטלם איתו. העובדה שיש במקום שילוט שמזהיר שרעש המטוסים עלול לגרום לפציעות ואפילו מוות לא ממש עוזרת.