אומרים שאין כמו אהבה של אימא, מה שנכון לא רק אצלנו בני האדם, אלא גם בממלכת החיות. אימא תעשה הכל למען הצאצאים שלה ותקריב את חייה עבורם, והעובדה שיש לה זנב והיא הולכת על ארבע לא מפחיתה מנאמנותה. הוכחה לכך ניתן לראות בסרטון מדהים שצולם לאחרונה בדרום אפריקה, בו אימא לביאה נראית נלחמת בצבא של כלבי פרא אפריקאים שתקפו אותה ואת הגור שלה.



האירוע תועד בידי שיין פרננדו, בן 33, במהלך ביקור בספארי בבוטסואנה. הוא סיפר לחדשות  Kruger Sightings שהיה במקום יחד עם קבוצת תיירים במשך שעות רבות, כשלפתע הבחינו במקרה המיוחד. "היינו שם מחצית מהיום והסתכלנו על לביאה יפהפייה והגור שלה, כשלפתע הגיעו כלבי הפרא למקום ותקפו אותם".



זה אמנם לא היה קל, אך האם הנחושה עשתה הכל כדי להציל את הגור שלה ואף הצליחה, לאחר שנלחמה לגמרי לבדה בכמות אדירה של כלבי פרא. "זו הייתה חוויה יוצאת דופן עבורי", סיפר פרננדו. "נותרתי ללא מילים, דאגתי נורא ללביאה ולגור שלה. לפי המדריך שלנו, כל הגורים האחרים שלה לא שרדו". 




במקרה אחר, לא רחוק משם, קבוצת תיירים תיעדה קרב בין שתי אנטילופה, שנגמר בצורה מביכה במיוחד עבור נמר שהגיע למקום. בסרטון החביב, שצולם בשבוע שעבר בפארק הלאומי קרוגר, נראות האנטילופות רבות ביניהן בשדה, וממשיכות משם לכביש העפר.

לפתע, משום מקום, רץ לעברן נמר אימתני ומנסה לתפוס שתיים מהן במכה. אך לצערו הרב של הנמר, השתיים מצליחות לברוח ממנו, והוא בינתיים נותר על הכביש מבולבל ונבוך, ולא מבין לאן נעלמו ארוחות הצהריים שלו.