אומרים שלשקר אין רגליים, אבל מה שרבים לא יודעים הוא שהוא בהחלט יכול לברוח. זה בדיוק מה שגילו לאחרונה תושבים בכפר קטן בקניה, לאחר שנחשף שגבר נשוי הכניס להריון 13 מנשות הכפר ונמלט על נפשו. לפי הדיווחים המקומיים, הוא החליט לברוח כשאלו החלו לדרוש ממנו יותר מסקס וביקשו מחויבות. 



אפשר רק לנחש שמעל לכל זה היה מביך במיוחד עבור אשתו של פר ההרבעה, אריק קבאסו, שלא האמינה בחוסר היכולת של בעלה לשלוט בעצמו. גם העובדה שנטש אותה ואת ילדיהם מאחור, בלי לדעת אם ומתי ישוב, בהחלט לא עזרה. "מאז שהוא ברח, אשתו הייתה חסרת מנוחה", סיפר אחד מתושבי הכפר, ולפי החשד גם היא ברחה בעקבותיו, אולי במטרה למצוא אותו.



הכניס להריון נשים רבות ונמלט על נפשו. אילוסטרציה: גטי אימגס
הכניס להריון נשים רבות ונמלט על נפשו. אילוסטרציה: גטי אימגס



על פי דיווחים בכלי התקשורת המקומיים, ראש הכפר כינס ישיבה דחופה, בה הביע את זעמו על מעשיו של קבאסו ועל חוסר הכבוד שלו למוסד הנישואים. "ביקשתי את עזרת המשטרה לחפש אותו", סיפר ג'ארד אובוצ'ה לחדשות hivisasa. "אם יימצא, אפעל נגדו במלוא החומרה, כך שישמש דוגמה לגברים נשואים אחרים שחושבים לעשות כמותו".



לדבריו של אובוצ'ה, הוא לא יהסס לבקש  עזרה גם מאזרחים מהכפר בלכידתו, וידאג שיחפשו אחריו יום ולילה. הוא גם לא חסך בביקורת על הנשים שנכנסו להריון, ונזף בהן על שקיימו יחסי מין עם גבר נשוי. נכון לעכשיו, איש לא הצליח לאתר את המרביע הסדרתי והחיפושים אחריו בעיצומם.