לפני שהם מתקבלים לעבודה, דיילים עוברים הדרכה איך להתמודד עם כל תרחיש אפשרי, גם עם אלו הגרועים ביותר. אבל סביר להניח שאף אחד לא מכין אותם למחזות מזעזעים כמו זה שהתגלה בטיסה של חברת AirAsia India, מהעיר גוואהטי לניו דלהי. על פי הדיווחים בכלי התקשורת בהודו, צוות המטוס בדיוק התכונן לנחיתה, כשבמהלך בדיקה שגרתית מצא תינוק מת בשירותים, כשפיו מלא נייר טואלט.



הם איתרו מיד את מי שחדו שהיא האם, צעירה כבת 19, אך כשזו סרבה לשתף פעולה יצרו קשר עם הרשויות. "חברי צוות סיפרו לנו שהאישה הייתה האחרונה שנכנסה לשירותים לפני הנחיתה, ושכשיצאה ביקשה נייר טואלט", הסביר גורם בכיר במשטרה. "לאחר שהתינוק נמצא, הם ניגשו אליה אבל היא הכחישה את האישומים". בהמשך, במהלך חקירתה, הצעירה חזרה בה והודתה במעשיה.



כשהמטוס נחת, במקום כבר המתינו שוטרים, ואלו תחקרו את כל הנשים עד שאיתרו את הצעירה ועצרו אותה לחקירה. בשלב זה עדיין לא פורסמו כל פרטי האירוע, אך ידוע שהצעירה ילדה לידה מוקדמת והייתה רק בחודש החמישי או השישי להריונה. מבדיקות שנערכו עד כה, נקבע כי הצעירה אכן ילדה בטיסה, אך הרשויות מסרו שיש צורך בבדיקות נוספות כדי לאשר רשמית את גילו.

בעקבות האירוע הטרגי, חברת התעופה מיהרה להגיב ומסרה בהצהרה רשמית: "אנחנו נעזור בחקירה ונשתף פעולה עם כל הגורמים הנוגעים בדבר. אנחנו רוצים להתנצל בפני כל הנוסעים שחוו שיבושים בלוחות זמני הטיסה שלהם".