פרידה היא אף פעם לא קלה, והרבה פעמים אנשים עלולים לרצות לנקום בבני הזוג שלהם בעקבותיה. זה בדיוק מה שניסתה לעשות צעירה אחת ממצרים, אבל משהו השתבש ובמקום לפגוע בבן הזוג היא בטעות עזרה לו. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומית, הצעירה, מהעיר אלכסנדריה, חשבה שזה יהיה הורס מצחוק אם היא תציע את האקס שלה למכירה באינטרנט.


אם לא די בכך, היא פרסמה את המודעה באתר OLX, שנועד למכירה והחלפה של מוצרים משומשים, וכן תחת קטגוריית "בעלי חיים". היא הייתה בטוחה שזו תהיה הנקמה המושלמת, וכתבה במודעה: "אני מוכרת את האקס שלי. שמו עומאר זייטון. הוא נאה, רגוע ולומד משפטים".

היא ציינה גם שיש לו אופנוע, למי שלא התרשמה מכל מה שנכתב עליו עד כה. בכל הנוגע למחיר, היא הודתה שהיא לא בררנית, ומוכנה לקבל כל מה שהקונה תרצה לתת. באשר לקטגוריה בה החליטה לשים אותו באתר הסבירה: "לא מצאתי אף קטגוריה מתאימה עבורו מלבד זו של בעלי חיים". 
למכירה, האקס הנאה שלי שגם רוכב על אופנוע. צילום מסך
למכירה, האקס הנאה שלי שגם רוכב על אופנוע. צילום מסך


לצערה הרב של הצעירה, הניסיון שלה לנקום השתבש, ובסופו של דבר המודעה עזרה לעומאר להמשיך הלאה הרבה לפניה. צלם מקומי בשם נור אל-דין פקרונה הבחין בו באתר ומיד יצר איתו קשר. הוא העלה תמונה שלהם לפייסבוק בו הם נראים מבלים יחד, תחת הכיתוב: "קניתי את הצעיר הזה שהוצע למכירה בידי בת זוגו", לצד שלוש אימוג'י נקרעים מצחוק.

עומר והידיד החדש שלו נור. צילום: פייסבוק
עומר והידיד החדש שלו נור. צילום: פייסבוק


אין ספק שמדובר בסיפור עם סוף טוב וטוויסט חיובי בעלילה, לפחות עבור עומאר. הצעיר לקח את מה שעשתה האקסית שלו לגמרי בהומור וכמעט נראה שהוא שמח על כך. קצת קשה להאשים אותו, שכן אחרי הכל בזכותה הוא הכיר ידיד חדש וגם הפך לסנסציית רשת.

לאחר שהסיפור התפרסם בפייסבוק, עומאר הפך בין לילה לסלב מקומי, וזכה לאהדה רבה של הגולשים. בהמשך, הוא אף העלה סרטון לפייסבוק בו הוא נראה מבלה ורוכב על האופנוע שלו, תחת הכותרת: "אמרו לי שאני מוצע למכירה". 
 

 

באשר לאקסית, קולה לא נשמע מאז, ואם היא באמת רצתה שעומאר יסבול היא בוודאי יושבת בבית לבד בחושך ואוכלת את הלב. כמובן, שתמיד ישנו סיכוי שמלכתחילה זו הייתה תחבולה של עומאר כדי להשיג בת זוג לאחר שנפרד מזוגתו או נזרק. מי יודע