רוב האנשים שהיו נפצעים קשה במסגרת עבודתם היו לומדים לקח ועוברים מקצוע. אך לא מטפל הזוחלים הזה מתאילנד, שהותקף באכזריות בידי תנין אך מת כבר לחזור לעבודה (ברגע שיחלים מפצעיו, כמובן). חובב התנינים המושבע, תאו, 45, בדיוק היה באמצע פעלול שגרתי בגן החיות וחוות התנינים Phokkathara Crocodile Farm and zoo בעיר צ'יאנג ראי, כשמשהו לא כל כך נעים קרה.

בעודו מכניס את ידו לתוך לוע התנין, כפי שעשה פעמים רבות לפני כן, הוא הסתכל על הקהל וביקש שיפסיקו את המוזיקה. שנייה לאחר מכן, התנין סגר את מלתעותיו על זרועו של תאו והחל לנער אותה בפרעות לצדדים, לעיניהם של הצופים ההמומים. תאו צעק בכאב ונאבק להוציא את ידו מהפה של הזוחל הענק, עד שלבסוף הצליח להשתחרר.

כפי שניתן לראות מהתיעוד הדרמטי של האירוע, הוא נפצע והחל לדמם על שפת הבריכה. המנהל של המקום, גוטנג אווייטוואט, סיפר שהוא טופל בידי צוות רפואי בגן החיות ומצבו טוב. "הוא אוהב תנינים והוא יחזור לעבודה במהרה בשבועות הקרובים. זה נדיר שדבר כזה קורה", הסביר המנהל.
 
אחד המבקרים במקום שתיעד את האירוע סיפר על רגעי האימה הקשים בגן החיות. "המופע היה מעולה עד שזה קרה. אני מקווה שהוא בסדר ומצבו ישתפר במהרה. כולם היו בהלם כשזה קרה. הילדים גם קצת פחדו", סיפר. "הסתכלתי על הסרטון הרבה פעמים כדי להבין איך זה קרה, ונראה שהתנין לא אוהב ששמים לו יד בפה"