יש הרבה מאוד מקצועות שלאט לאט הופכים לא רלוונטיים ובמקומם צצים חדשים, חלקם מוזרים מעבר לכל דמיון. לאחרונה מדווחים בכלי התקשורת בסין על מקצוע חדש והזוי שהופך פופולארי יותר מיום ליום - "בודקי אהבה". מדובר בחברות סטארט אפ אינטרנטיות, שתמורת תשלום ראוי יבדקו את הנאמנות של בני הזוג שלכם בלי צורך לפגוש אותו כלל.



כמו בכל שירות, גם כאן טווח המחירים הוא רחב ונע בין 3 ל-190 דולרים, כל שצריך לעשות הוא לגגל אותו ולבדוק מה הכי מתאים. בשלב הבא, אחרי שהגבר או האישה הזמינו "בודק אהבה", הם יתבקשו לתת פרטיים אישיים על בן הזוג - השם שלו, עבודתו, מספר הטלפון שלו, החשבונות שלו ברשתות החברתיות ואם אפשר גם תחומי עניין ותחביבים. 


לאחר מכן, הבודק, שהוא לגמרי אנושי, יציע חברות לבן הזוג באחת הרשתות החברתיות וינסה לפתות אותו בכל דרך אפשרית. בהמשך, היסטוריית השיחות נשלחת ללקוח, וההחלטה לפעול היא בידיהם. "הם משתמשים במילים מפתות ותמונות פרופיל סקסיות (ומזויפות) כדי לפתות גברים", הסבירו באתר החדשות הסיני Global Times. "המבחנים האלו נועדו לעזור ללקוח לגלות אם בני הזוג שלהם כנים". למרות שהשירות מיועד לשני המינים, נכון לעכשיו רוב הלקוחות שלו הן נשים ויש לזה הסבר די הגיוני - על פי עובדים בתחום, קל יותר לפתות גברים וזה גם הרבה יותר זול. 


החברות שיבדקו עבורכם אם בני הזוג שלכם נאמנים. אילוסטרציה: אינגאימג
החברות שיבדקו עבורכם אם בני הזוג שלכם נאמנים. אילוסטרציה: אינגאימג

 
כמובן שהחברות השונות מתחייבות לא לחשוף את הפרטים המאוד מאוד אישיים שמגיעים אליהן, אבל יחד עם זאת הן מבהירות: "אם המבחן יוביל לתוצאות שליליות כלשהן, החברה לא לוקחת עליהן אחריות מכל סוג שהוא". למזלן, רוב הלקוחות מביעות שביעות רצון מהשירותים, גם אם הן מגלות שבן הזוג בגד בהן. "תודה שהייתם כל כך סבלניים ועזרתם לי לראות איזה מניאק הוא", כתבה לקוחה מרוצה אחת שנאלצה להיפטר מבן זוגה.

אישה אחרת שגילתה שבן זוגה נאמן הסבירה ש"אני כל כך שמחה שבן הזוג שלי לא התפתה". יחד עם זאת היא המליצה לאנשים להימנע מלהשתמש בו על מי שהם אוהבים, כי אם הם היו יודעים על זה וודאי לא היו מרוצים: "בן הזוג שלי היה עצוב אם הוא היה יודע ששכרתי אנשים לבחון את הנאמנות שלו. אני מקווה שהוא לעולם לא יגלה על זה". באותה נימה, נקווה שהשירות הזה לא יהפוך פופולארי בישראל.