בימינו, זה נורמטיבי לחלוטין שגבר ואישה יקיימו יחסי מין אם הם לא נשואים, ואפילו אם הם לא במערכת יחסים כלשהי. אבל, יש מדינות בעולם בהן זה נחשב לפשע לכל דבר ועניין, ומי שנתפס באקט יחטוף השפלה פומבית כואבת ולפעמים גם ממש מסריחה. זה בדיוק מה שקרה לאחרונה לגבר ואישה מאינדונזיה, שלאחר שהקשר ביניהם נחשף הם ספגו את העונש הדוחה ביותר שאפשר לדמיין.


במהלך האירוע הנוראי, שתועד והופץ באינטרנט, השניים נגררו לרחובות בידי המון זועם ואולצו לשבת ליד ביוב פתוח. לאחר מכן, כפי שניתן לראות, חברים מהקהל שפכו מי ביוב דוחים מתוך דלי הישר על ראשיהם וגופם. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, השניים בשנות ה-30 לחייהם, הגבר הוא ראש מועצת התכנון לפיתוח אזורי של העיר והאישה היא עובדת שלו.
 
"ראו אותו הולך אליה הרבה פעמים", הסביר איברהים לטיף, ראש סוכנות השריעה האסלאמית המקומית, "אחרי הרבה זמן שעקבו אחריהם, המקומיים התעצבנו כי הם ראו אותם עושים דברים לא מוסריים". לאחר שנתפסו, הגבר ניסה להראות להמון הזועם מסמכים שמעידים שהם נשואים, אך בהמון לא היו בטוחים האם המסמכים אכן אמיתיים. השניים נלקחו למעצר, והמשטרה בודקת האם הנישואים שלהם אותנטיים. במידה ויתברר שהם מזויפים, הזוג עלול לחטוף עונש נוסף, גורע עוד יותר מזה.


האירוע המחריד תועד במחוז אצ'ה, שם מאז 2014 נכפה החוק האסלאמי הנוקשה והשמרני ביותר על כל האוכלוסייה, גם על הלא מוסלמים. במילים אחרות, זה נותן לבתי דין מוסלמיים אסמכתא לשפוט "עבריינים" על פי פרשנותם לשריעה. אומנם לפי חוקים אלו הגבר והאישה פשעו אם יתברר שהם לא נשואים, אבל לא בטוח שמה שנעשה להם הוא חוקי במיוחד.