אף אחד לא אוהב להיזרק בידי בן הזוג שלו, אבל אם זה קורה זה מסוג הדברים האלו שפשוט צריך ללמוד לחיות איתם. למרות זאת, יש אנשים שלא מוכנים לקבל את זה כלל, ולא יבחלו באמצעים כדי לדאוג שאהוב ליבם לא יעזוב אותם. זה בדיוק מה שעשתה אישה אחת מהונדרוס, מרכז אמריקה, שזייפה הריון ומוות של התינוק רק כדי שבן זוגה לא יחפש בת זוג אחרת. 
 
אותה אישה נואשת, רוזה קסטלנוס דיאז, הצליחה לשכנע את כל הסובבים אותה שהיא בהריון עם תאומים במשך תשעה חודשים שלמים. אפילו בן הזוג שלה, מלווין מנדוזה, שאמור להכיר אותה יותר מכל אדם אחר לא חשד בדבר, וציפה בקוצר רוח להפוך לאבא. כאשר הגיעה השעה, דיאז יצאה לילה אחד מביתה ואמרה שהיא נוסעת לבית החולים ללדת. באותו הלילה היא גם התקשרה למנדוזה, איש צבא קבע במקצועו, ובישרה לו את החדשות הרעות שאחד התאומים מת. 

על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, ביום המחרת דיאז עזבה כביכול את בית החולים והגיעה לביתה כשהיא נוסעת ארון קבורה קטן. שם כבר חיכו לה משפחה וחברים וכמובן מנדוזה, ולתינוק נערך טקס אשכבה ולאחר מכן הלוויה. כאשר הנוכחים ביקשו להסתכל על התינוק לפני שייקבר, דיאז אמרה שזה לא אפשרי כי בית החולים אטם את הארון ואסר עליה לפתוח אותו. כשנשאלה על התינוק השני, אמרה שהשאירה אותו בינתיים לטיפולו של צוות בית החולים.

פתחו את הקבר ומצאו בפנים בובת תינוק. צילום מסך
פתחו את הקבר ומצאו בפנים בובת תינוק. צילום מסך

 
במהלך ההלוויה, מנדוזה היה במצב כל כך רע עד שחבריו נאלצו להחזיק אותו, בעוד הארון הונמך לתוך הקבר. למרבה המזל, אותם חברים נאמנים חשדו שמשהו לא הגיוני בסיפור של דיאז, ויום לאחר ההלוויה חזרו אל הקבר של התינוק המת לברר את האמת. "כל הסיפור הזה לא הסתדר. אז בלילה הלכנו לבית הקברות וחפרנו בקבר", סיפר אחד החברים לכלי התקשורת המקומיים. "כשהוצאנו את הארון, להפתעתנו מצאנו בפנים בובת תינוק מפלסטיק, לבושה כמו תינוק לכל דבר. לקחנו את הארון למשטרה כדי שהם יראו שלא לקחו גופה והחלפנו אותה בבובה". 

אומנם מעשה מחריד כזה היה מספיק לכל אדם כדי לעזוב מישהו, אבל בשלב זה לא ברור אם זה מה שעשה מנדוזה. נוכל רק לקוות שכן. למרבה הצער, הוא בחר לא להגיש נגדה תלונה.