אומרים שהחמות היא הדבר הכי נורא שיכול לקרות לזוג נשוי, והיא ידועה כמי שתפקידה היחידי בחיים הוא לאמלל את השניים, בעיקר את האישה של בנה. אבל לפעמים מתהפכות היוצרות, והחמות מגלה שכלתה ואימא שלה אכזריות יותר ממנה, בעיקר כשהן משתפות פעולה. אישה אחת מסינגפור למדה זאת לאחרונה בדרך הקשה, לאחר שאשתו של בנה שברה לה את האצבע הקטנה ביד בגלל ריב על סמארטפון.



האירוע התרחש ביוני שעבר, במהלך אירוע בו נכחו שתי המשפחות. החמות, ארקאנימרל פלאניסאמי, 69, ראתה את כלתה קביטה, 30, מביטה בסמארטפון ומחייכת לעצמה, וביקשה שתראה לה על מה היא מסתכלת. כשזו סרבה, פלאניסאמי ניסתה לקחת לה את הסמארטפון בכוח אך ללא הצלחה.


בשלב זה אימה של קביטה אמרה לבתה "תשברי לה את האצבע". 


"היא תפסה לה את הזרת וכופפה אותה לאחור, היא גם משכה לה בשיער", אמרה התובעת הכללית דליציה טאן בבית המשפט בשבוע שעבר. "פלאניסאמי צעקה בכאב ונשכה את זרועה של קביטה". עוזרת הבית של החמות ניסתה להפריד ביניהם אבל זה כבר היה מאוחר יותר, והנזק כבר נגרם לאצבע הקטנה. האישה נלקחה לבית החולים שם קיבלה טיפול לשבר בזרת ביד ימינה.

בשל מעשיה, קביטה תיכנס לכלא ל-8 חודשים, כשהיא מואשמת בגרימת פציעה חמורה לחמותה. היא יצאה מכך יחסית בזול, שכן העונש המקסימלי על מעשים כגון אלו הוא עד 10 שנות מאסר וקנס כספי. בשלב זה לא ברור מדוע אימה של קביטה לא הואשמה גם היא, אחרי הכל היא עודדה את ביתה לבצע את המעשה.
 
תיכנס לכלא כי שברה לחמותה את האצבע. קביטה פלאניסאמי
תיכנס לכלא כי שברה לחמותה את האצבע. קביטה פלאניסאמי