כשזה בטלוויזיה, לא מפריע לנו כשהגיבורים צורכים ואף סוחרים בסמים קשים, וזו הסיבה מרכזית בגללה סדרות כאלו הן אולי הנצפות ביותר. אבל טלוויזיה לחוד ומציאות לחוד, בפועל אנשים כאלו לא זוכים לאמפתיה ובצדק, בעיקר אם אורח חייהם גורם למוות של חפים מפשע. לאחרונה ילד של מכור לקריסטלמת' נפטר לאחר שחשב שהסם המסוכן הוא דגני בוקר ואכל ממנו כמות קטלנית.



על פי הדיווחים בכלי התקשורת בארה"ב, קרטיס קולמן, מאינדיאנה, התעורר בוקר אחד מאוד רעב והלך לאבא שלו לבקש ממנו משהו לאכול. אביו בן ה-41, שגם לו קוראים קרטיס, אמר לו שאין בבית אוכל ושהוא לא יכול לעזור לו כרגע. אבל אז הילד הבחין בסם, שצבעו היה חום (בצורתו הטהורה ביותר קריסטלמת' הוא שקוף, אך יכול להגיע גם בצבעים נוספים), על צלחת שקופה במטבח והיה משוכנע שזה קורנפלקס. בגלל שהיה מאוד רעב אכל ממנו הרבה, ומנתיחה שלאחר המוות נמצאה בגופו כמות שהיא פי 180 מזו שנחשבת למנת יתר.


  


מת כשהתבלבל בין הסם הקטלני לדגני בוקר. קרטיס קולמן
מת כשהתבלבל בין הסם הקטלני לדגני בוקר. קרטיס קולמן


תחילה אביו לא שם לב שמשהו אינו כשורה, והבחין שבנו לא מרגיש טוב רק באזור עשר בבוקר. הוא  ביקש מידידה שלו שתבוא אותו, וזו אמרה שהם חייבים להתקשר לאמבולנס. אבל במקום לקחת אותו לבית החולים כפי שהציעה הידידה, קולמן חטף לה את הסמארטפון מהיד, כיוון אקדח לרכה שלה וצעק: "אני לא חוזר לכלא". הוא איים שיירה בה, בעצמו ובילד אם תתקשר למשטרה או לאמבולנס. 
 
לאחר מכן, קולמן הרים את הילד ולקח אותו לבית הוריו. כשהגיע, קרטיס התחיל להפוך כחול, ובניגוד לבקשתו של קולמן אביו יצר קשר עם הרשויות. קרטיס נלקח סוף סוף לבית החולים, אבל כבר היה מאוחר מידי והוא מת זמן קצר לאחר מכן. קולמן נעצר והואשם במספר רב של אישומים, ביניהם הזנחה שהובילה למותו של קרטיס וכן החזקת סמים לא חוקיים. אם יורשע, יכנס לכלא ליותר מ-40 שנים

עלול להיכנס לכלא ל-40 שנים. האב כרטיס קולמן
עלול להיכנס לכלא ל-40 שנים. האב כרטיס קולמן