יש הרבה תאונות קטלניות שאנשים לא אמורים לשרוד אותן, כמו למשל התרסקות מטוס, נפילה מצוק או עריפת ראש. כמובן שלצד זאת תמיד יש את אלו שחייבים להיות מיוחדים ולעשות מה שאף אחד לא עשה לפניהם - להישאר בחיים. זה בדיוק מה שעשה צעיר מאינדיאנה, שהחליט לשרוד כנגד כל הסיכויים לאחר שראשו נערף במהלך תאונת דרכים קשה.



מדובר בפציעה שנחשבת כקטלנית בכל מדד אפשרי, אבל טוב שברוק מייסטר בן ה-22 לא ידע זאת. האירוע המחריד התרחש כשהרכב בו שהה מייסטר עם ידיד שלו שנהג החליק על קרח, התהפך ונפל לתעלה בצד הכביש. כתוצאה מכך, מייסטר התנגש עם ראשו בשמשה הקדמית וניפץ אותה. העוצמה האדירה של הפגיעה גרמה לכל הרצועות שמחברות בין הגלגלת לחוט השדרה שלו להינתק, והוא עבר מה שמכונה "עריפת ראש פנימית". 


מדובר בפציעה שמאוד נדיר לשרוד אותה ועד כה ידוע רק על שני אנשים שנותרו בחיים בעקבותיה. לדעת הרופאים, מה שהציל את מייסטר במקרה זה הייתה מהירות המחשבה של חברו שמנע ממנו לזוז. "כאב לי הצוואר אבל ממש רציתי לקום. למזלי, חבר שלי החזיק אותי ולא נתן לי לזוז עד שהפרמדיקים הגיעו", סיפר מייסטר ל"אינסייד אדישן". "אני זוכר הכל. הראש שלי התנגש בשמשה למרות שהייתה לי חגורת בטיחות. חצי מהגוף שלי היה מחוץ לחלון וירד לי הרבה דם על הפנים".


עם הראש עדיין על הכתפיים. מייסטר בבית החולים
עם הראש עדיין על הכתפיים. מייסטר בבית החולים


הפרמידיקים שהגיעו למקום היו המומים שהוא עדיין חי והוציאו אותו בזהירות מהרכב. אחד הרופאים שטיפלו בו, ד"ר קאשיף שייח, הסביר שהרגעים שאחרי התאונה הם הקריטיים ביותר. "זה הזמן הכי מסוכן, כשהראש שלו ללא תמיכה, כמו בובה עם ראש מתנדנד". הוא הוסיף שהחלק הקשה ביותר הוא לקחת אותו לבית החולים: "זה ממש נדיר שזה קורה. רוב האנשים מתים במקום או בדרך לבית החולים. תזוזה אחת לא נכונה הייתה יכולה להפוך אותו לנכה. הם היו צריכים להוציא אותו בלי שהראש שלו יזוז אפילו מילימטר לצד הלא נכון".
 
בבית החולים, המנתחים עמלו שעות על הצלת חייו של מייסטר, וחיברו מחדש את הגלגלת שלו לעמוד השדרה עם ברגים ומוטות מתכת. לאחר הניתוח הוא הסתובב במשך זמן רב מאוד עם קיבוע צווארי והחל לעבור פיזיותרפיה. תחילה, מייסטר בכלל לא יכול היה לדבר ולזוז, אך כעת חצי שנה לאחר מכן מצבו השתפר והוא כבר מסוגל לשבת, ללכת, ולהזיז את ראשו. אומנם מדובר בתהליך שיקום ארוך ומייגע, אבל ד"ק שייח אמר שנדהם מההתקדמות שלו והוא צופה שאם ימשיך לעבוד קשה יהיו חיים נורמליים לחלוטין. 

הרופאים היו בהלם שהוא שרד. מייסטר בבית החולים
הרופאים היו בהלם שהוא שרד. מייסטר בבית החולים
 
מייסטר סיפר שהוא מתוסכל מאוד מכך שתהליך ההחלמה לוקח כל כך הרבה זמן, אבל הוא שמח ששרד את התאונה המזעזעת. "חלק מהפחדים הכי הגדולים שלי היו לא לדעת מה יקרה לי. לא ידעתי אם אצליח להזיז את הידיים או אם אי פעם אהיה מסוגל ללכת", הסביר. "אבל אני חושב כל יום עד כמה היה לי מזל. אני ממש בר מזל".