תייר בריטי ששכר מכונית למבורגיני יוקרתית בדובאי הותיר את חברת ההשכרה חסרת אונים. הוא ביצע יותר מ־30 עבירות מהירות בתוך פחות מארבע שעות, ספג קנסות בגובה עשרות אלפי דולרים וכעת הוא מסרב לשלמם. התייר (25) שכר בסוף חודש יולי למבורגיני הורקאן מסוכנות השכרה בדובאי למשך יומיים תמורת סכום של 6,000 דירהם (1,600 דולר). התייר השאיר את הדרכון שלו כעירבון וציין כי הוא מתגורר במלון חמישה כוכבים באי התמרים - אחד האיים המלאכותיים בדובאי. 
 
בעלי הסוכנות מוחמד איברהים סיפר כי הזהיר את הצעיר ממכמונות המהירות המותקנות בכל הכבישים והבהיר לו כי הוא יחויב לשלם כל קנס, אולם הוא לא היה מוכן למה שעמד להתרחש. כבר למחרת קיבל איברהים התראות על כך שהלמבורגיני תועדה מבצעת 33 עבירות תנועה בתוך כארבע שעות, 12 מתוכן היו של נסיעה במהירות גבוהה מהמותר בדרך שייח' זיאד, שבה המהירות המקסימלית היא 200 קמ"ש. הקנסות הסתכמו ב־70 אלף דירהם (19 אלף דולר). 
 
בעקבות זאת מיהרו אנשי הסוכנות להגיש תלונה במשטרה והזהירו את השגרירות הבריטית שלא יאפשרו לתייר לעזוב את המדינה, אולם גם לאחר יותר משבוע עדיין לא הסתיימה הפרשה. היומון "הנשיונל" דיווח אתמול כי המכונית היוקרתית עדיין חונה במלון שבו שוהה התייר, ובסוכנות לא רוצים לקחת אותה חזרה מאחר שהם ייאלצו להעביר אותה לידי המשטרה או לשלם קנס נוסף של יותר ממאה אלף דירהם (27 אלף דולר). 
 

“אנחנו לא יכולים לשלם את הסכום הזה אם המכונית תילקח למחסן כלי הרכב המוחרמים", אמר פאריס איקבל, ממנהלי הסוכנות. “מי ישלם את הכסף? בטוח שלא אנחנו. הוא אשם, והוא צריך לשלם את הסכום".