אם אי פעם יצא לכם להיקלע לכפר נידח בחו"ל, מה שלא תעשו לעולם אל תישארו שם לבד וגם אל תשאירו את יקירכם ללא השגחה. אחרת, אתם עלולים למצוא את עצמכם במה שנראה כמו סצנה שנלקחה הישר מסרט אימה, וכולנו יודעים מה עולה בגורלם של גיבורי הסרטים הללו. הזוי ככל שזה נשמע, זה קרה לאחרונה באינדונזיה, שם נמצאה צעירה ששמשה כשפחת מין במשך למעלה מעשור.

על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומית, אישה בת 28 שוחררה לחופשי באי סולאווסי, לאחר שהוחזקה כבת ערובה במערה במשך 15 שנים בידי רופא שבט מקומי. הצעירה נלקחה אליו בידי הוריה לטיפול כשהייתה בת 13, שם עברה בידיו שטיפת מוח שגרמה לה להאמין שיש בתוכה שד. כשהוריה חזרו לקחת אותה, המטפל, המכונה ג'אגו, אמר להוריה שעזבה לג'אקרטה כדי למצוא עבודה. 
 
נכלאה במערה במשך היום, נאנסה בלילות. המערה הצרה בה  שהתה האישה
נכלאה במערה במשך היום, נאנסה בלילות. המערה הצרה בה שהתה האישה


בפועל, ג'אגו בן ה-83 כלא את הנערה במערה בכפר גלומפנג במהלך היום, ולקח אותה לביתו שסמוך למערה בלילות, שם התעלל בה מינית ואנס אותה. כל פעם שהיה עושה זאת היה מראה לה תמונה של השד, כתזכורת למה ששוכן בתוכה. על פי החשד היא נכנסה ממנו להריון מספר פעמים, אך הוא הכין לה משקה שגרם לה להפיל בכל פעם. 

בשנים הראשונות, משפחתה ניסתה למצוא אותה, עד שלבסוף אבדה תיקווה והנערה דווחה כנעדרת. למרבה הזוועה, במשך כל השנים הללו אחותה הגדולה שנישאה לבת של ג'אגו ידעה על המתרחש אך שתקה. על פי החשד היא חשפה את המקרה בפני שכניה בעקבות ריב עם בעלה, ואלו יצרו קשר עם המשטרה.

 
פחדה לברוח לאחר ששוכנע שיש בה שד. צילום המערה בה נכלאה האישה
פחדה לברוח לאחר ששוכנע שיש בה שד. צילום המערה בה נכלאה האישה


כשהשוטרים הגיעו למקום ביום ראשון האחרון, הם מצאו את האישה במערה צרה מאוד. בתמונות ששחררה המשטרה נראים כמה רהיטים בסיסיים בתוך המערה, ששימשה עבורה ככלא. "נראה שהיא עברה שטיפת מוח, מה שגרם לה לפחד לברוח או לפגוש אנשים אחרים, מחשש שיש שד שעוקב אחריה", הסביר גורם בכיר במשטרה. נכון לעכשיו, ג'אגו נלקח למעצר והחקירה נמצאת בעיצומה. למרבה הצער, גם אם יורשע יקבל עונש קליל ויכנס לכלא ל-15 שנים בלבד.