אם יש משהו אחד שאנשים שעובדים עם חיות צריכים לזכור הוא, לעולם אבל לעולם לא לעצבן אותן. אם לא ישמעו לכלל הברזל הזה, יסיימו כבובת הסמרטוטים שלהן, בתרחיש הטוב ביותר. יוכל להעיד על כך עובד גן חיות מהעיר פנזה, רוסיה, שהחליט להתעלם מכך ומצא עצמו בין רגליו של יען עצבני במיוחד.

על פי הדיווחים בכלי התקשורת ברוסיה, העובד נכנס לכלוב על מנת להאכיל את היען, כשלפתע הותקף באכזריות. האירוע הדרמטי תועד בידי מבקרים במקום, שהחליטו שעדיף לצלם ולהעלות את התיעוד לרשת במקום להזעיק עזרה. כפי שניתן לראות בסרטון, היען בעט בעובד שוב ושוב וגררה אותו על הקרקע, בעוד הוא ניסה לתפוס את רגלי הציפור בניסיון לעצור בעדה. למרבה המזל, לאחר זמן מה היען השתעמם ממנו ועזב אותו לנפשו לאסוף את שברי האגו שלו. לאחר מכן, הוא הבחין בזברה שהסתכלה על המתרחש מהצד וניסה לתקוף גם אותה, אך זו הבינה מה יקרה אם תישאר ונמלטה מהמקום במהירות.
 


גורמים בכירים בהנהלת גן החיות מיהרו להכחיש את השמועות לפיהן העובד סבל מפגיעות חמורות ושבר בכמה מצלעותיו. לדבריהם, הוא רק נשרט ונחתך בצורה קלה בלבד, ובעיקר היה מאוד מבוהל בשל התקרית. הם הוסיפו שהוא לא פעל בהתאם להוראות הבטיחות לפיהן צריך להיכנס לכלובים בזוגות, ושאם היה עושה זאת לא היה מותקף. בשל התנהגותו הלא אחראית העובד ננזף אך יוכל להמשיך לעבוד בגן החיות.


נכון לעכשיו, לא לגמרי ברור מה הייתה הסיבה להתנהגות הפרועה של הציפור הענקית, אבל יש לכך כמה השערות. על פי אחת מהן, מאחר וזו תקופת הייחום, היען חשב שעומד מולו מתחרה וניסה להיפטר ממנו. על פי אחרת, העובד התגרה ביען בכך שדחף אותו עם מגב, מה ש"העלה לו את הסעיף" וגרם לו לתקוף אותו.