כמעט אין אדם בעולם שלא אוהב ללכת לים, לכן למרות החום והלחות רוב האנשים מחכים בשקיקה כל שנה שיגיע כבר הקיץ ותפתח עונת הרחצה. אבל כמו כל דבר בעולם, הים יכול להיות גם מאוד מסוכן ודווקא בתקופה זו רבים מאבדים את חייהם במהלך בילוי במקום. יחד עם זאת, לא בכל יום שומעים על אנשים שטבעו למוות בבור שחפרו לעצמם בחוף, ולמרות שזה נשמע כמו "פייק ניוז" זה משהו שלגמרי יכול לקרות. 

למעשה, זה קרה לאחרונה לצעיר שהגיע לבקר בני משפחה באי נוארמוטייה, צרפת, וטבע כשהבור שחפר הוצף בשעת הגאות . על פי הדיווחים בכלי התקשורת בצרפת, הצעיר בן ה-21 נפש בחוף ברבטרה יחד עם סבו וסבתו, שמתגוררים באי, ובשלב כלשהו החליט לחפור בחול בשביל הכיף. "הוא החליט לחפור בור די עמוק כדי שיוכל לעמוד בתוכו", מסר בהצהרה רשמית גורם ממשרד התובע המקומי. אך למרבה הצער אותה שעה הייתה שעת הגאות, וכשהצעיר הבחין בגלים הגדולים שמגיעים לעברו כבר היה מאוחר מידי.

עדי ראיה סיפרו שהוא ניסה לצאת אבל קירות הבור התמוטטו עליו, והוא נלכד בתוך בליל של חול ומי ים כשרק ידיו בחוץ. סבו וסבתו ניסו להוציא אותו, יחד עם נופשים נוספים במקום, אך ללא הצלחה. כשצוותי חילוץ הגיעו גם הם נתקלו בקושי רב להוציא את הצעיר מהבור, וכשהצליחו לבסוף לשלוף אותו החוצה נאבקו על חייו וביצוע בו החייאה. למרבה הצער, הם נאלצו לקבוע את מותו במקום. בעקבות המקרה, הרשויות המקומיות ביקשו מהנופשים להיות זהירים במיוחד, בעיקר בזמני הגאות בחופים.