מזרקת טרווי היא אחד מאתרי התיירות המפורסמים והיפים ביותר ברומא, וכן אחד המקומות העמוסים ביותר בחודשי הקיץ התיירותיים. המזרקה והפסלים המרהיבים מושכים אליהם אלפי תיירים, שזורקים מטבעות לתוך המים וכמובן- מצלמים תמונות למזכרת. 

אך לפעמים הדברים יוצאים משליטה. עיתונים איטלקיים מקומיים דיווחו על קטטה שהתפתחה במקום בין שתי נשים, תיירת בת 19 מהולנד, ותיירת בת 44 מאמריקה, שרצו לצלם תמונת סלפי באותה נקודה בדיוק מול המזרקה. אל הקטטה שהחלה בין שתיהן בלבד הצטרפו מהר מאד בני המשפחה, והשתתפו בה בסה"כ שמונה אנשים. רק לאחר התערבות כוחות המשטרה, שנקראו למקום, הצליחו לפזר את הקטטה ולהביא לרגיעה. 

כניסיון לפתור את העומס במזרקת טרווי המתוירת, ממשלת איטליה שוקלת לנסות לשלוט בכמות האנשים שמגיעים למזרקה על ידי הכוונת התיירים לעבור ליד המזרקה, אך מבלי לעצור בה. דבר כזה נוסה בקיץ שעבר באופן זמני, וכעת ייתכן שהדבר יהפוך למצב קבוע. 

מכות במזרקה. צילום: מסך

כזכור, לפני כשבוע פרצה קטטה המונית בין ישראלים במלון ברומניה. על פי עדי ראייה, מדובר בקטטה שהחלה בין יהודים לערבים מישראל. הם התקוטטו על שפת הבריכה, ונרגעו רק לאחר שמאבטחים וכוחות משטרה הגיעו למקום. כמה מהישראלים עוכבו לחקירה. 

לא ברור מה הוביל לקטטה, על פי נוכחים במקום היא החלה בגלל בקבוק מים שנשפך על אחת הבנות באזור הבריכה. סרטוני וידאו שהגיעו מרומניה ומתעדים את האירוע הפכו לוויראלים בקרב המבלים במקום. צמוד למלון נמצא קזינו "פלטינו", וחלק מהנוכחים בבריכת המלון היו אורחיו.

קטטה בין ישראלים בבוקרשט. צילום: מסך